گریه دکتر نصیر فخار جراح برای وضعیت ایران ؛ بیوگرافی دکتر نصیر فخار جراح + فیلم

گریه دکتر نصیر فخار جراح برای وضعیت ایران در برنامه زنده تلویزیونی ویژه افطار هنگامی مجری درباره وضعیت کشور از وی سوال می‌پرسد.

فیلمی از دکتر نصیر فخار، جراح پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی تهران در برنامه زنده تلویزیونی ویژه افطار در واکنش به سوالی مجری درباره وضعیت کشور وایرال شده‌است که گریه دکتر نصیر فخار جاری می‌شود.

گریه دکتر نصیر فخار جراح برای وضعیت ایران

بیوگرافی دکتر نصیر فخار جراح + فیلم

گریه دکتر نصیر فخار جراح برای وضعیت ایران
گریه دکتر نصیر فخار جراح برای وضعیت ایران

بیشتر بخوانید:

دکتر نصیر فخار فلوشیپ جراحی هپاتوبیلیاری و پیوند کبد بوده و مطب این جراح پیوند کبد نیز در خیابان کارگر شمالی کوچه ۱۹ پلاک ۱۴۴ در سایت جامع نوبت دهی پزشکان ثبت شده‌است.

فیلم گریه دکتر نصیر فخار جراح درباره وضعیت کشور

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ماجرا تکان‌دهنده گریه اسماعیل یغمایی باستان شناس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *