لیست کامل بازیگران سریال حکم رشد ؛ پخش سریال حکم رشد از 17 اردیبهشت

بازیگران سریال حکم رشد ، سریال حکم رشد که یک یک ملودرام پلیسی و خانوادگی به کارگردانی حسن لفافیان به زودی از شبکه سه سیما پخش ان آغاز می شود.

عد از پایان سریال نجلا یک مجموعه درام پلیسی جایگزین آن از شبکه سه سیما به زودی پخش می شود و به تازگی هنرپیشه های این مجموعه و نقش های هر کدام منتشر شده است. در ادامه با خبر حکم رشد بازیگران همراه فیگار بمانید.

بازیگران سریال حکم رشد

سریال حکم رشد بازیگران

بازیگران سریال حکم رشد
بازیگران حکم رشد, حکم رشد بازیگران

بازیگران حکم رشد

مجموعه تلویزیونی “حکم رشد” به کارگردانی حسن لفافیان و بر‌اساس فیلمنامه ای  نوشته سعید نعمت‌ الله و با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی در تهران آغاز شده و تاکنون 35 درصد از سریال تصویربرداری شده است.

ثریا قاسمی (توران)، مه‌لقا باقری (محبوبه)، پیام احمدی‌نیا (غلام)، مجتبی فلاح (ذبیح)، شهین تسلیمی (عالیه)، علیرضا مهران (نوید)، حمید ابراهیمی (افشین کافر)، مهرداد ضیایی (دکتر پویا)، آزیتا ترکاشوند (زیبا چاپاری)، نیلوفر شهیدی (زهره)، مجید سعیدی (اسفند/ نعنا)، ، ندا قاسمی (سودابه)، هدی استواری (سایه)، ارشیا توکلی (سلیم)، حسن ولیخانی (نصیر)، محمدرضازاد خوشنود (نامی)، سیاوش گرجستانی، صدرالدین حجازی، حشمت آرمیده، فرج گل سفیدی، فیروز حیدر زاده از جمله بازیگران سریال حکم رشد هستند.

سریال حکم رشد یکی از سریال‌های خوب پلیسی و خانوادگی است و نقطه قوت این سریال توجه به مسائل روز جامعه و اهمیت ویژه‌ای است که به حفظ ارزش‌های خانواده داده شده است و در جزییات داستان این سریال به مفاهیمی همچون حفظ حرمت والدین در خانواده، توجه به شرعیات، ارزش‌های اخلاقی و انسانی و فرهنگ ایرانی و اسلامی به خوبی توجه شده است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازیگران سریال حکم رشد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *