ویدیو : وضعیت اسفناک همسر مرحوم داریوش اسدزاده +[وضعیت اسفناک همسر داریوش اسدزاده در خانه ای نیمه متروکه در قم]

به تازگی ویدیویی از ویدیویی از وضعیت اسفناک همسر مرحوم داریوش اسدزاده در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده که بسیاری از کابران را شوکه کرده است.

امروز ویدیویی از وضعیت بهرانی اسفناک همسر مرحوم داریوش اسدزاده در رسانه ها منتشر شده که بحث داغی را در فضای مجازی ایجاد کرده است. گویا پس از فوت هنرمند بزرگ داریوش اسدزاده هیچ کس کمک خواصی به همسر او نکرده است.

وضعیت اسفناک همسر مرحوم داریوش اسدزاده

موقعیت عجیب اسفناک همسر داریوش اسدزاده

همسر مرحوم داریوش اسدزاده در این ویدیو می گوید:

“من پیگیری کردم و به قوه قضاییه رفتم. قرار بود تا 12 فروردین به من پاسخ دهند که کرونا آمد و همه‌جا تعطیل شد. همان زمان بود که خانه را پلمپ و مرا بیرون کردند و من با یک بلوز، شلوار در کوچه ماندم. با هر کدام از اقوامم هم که تماس گرفتم هیچ کدام موقعیت کمک کردن به من را نداشتند. من جایی را نداشتم و شب‌ها در پارک می‌خوابیدم. در محله‌مان آقای بسیار باشخصیتی زندگی می‌کردند که با همسرشان هم دوست بودم”

در ادامه می‌توانید ویدیویی از وضعیت بهرانی اسفناک همسر مرحوم داریوش اسدزاده را ببینید:

همسر داریوش اسدزاده

وضعیت اسفناک همسر داریوش اسدزاده

طاهره‌خاتون میرزایی، همسر زنده‌یاد داریوش اسدزاده، بازیگر سرشناس تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی در مورد وضعیت فعلی خانه و زندگی‌اش چنین گفت:

آقای اسدزاده قبل از فوت‌شان اعلام کردند می‌خواهند خانه‌ای را که در آن ساکن بودیم، بخرند، اما پول کم آورده‌اند. من زمینی داشتم که فروختمش و پولش را به او دادم و او گفت سه دانگ خانه را به نام من خواهد زد. پرسیدم سندش کو؟ گفت نزد یکی از دوستان بسیار خوبم است. آقای اسدزاده امروز، فوت کرد، فردا برای من حکم تخلیه آمد

همسر داریوش اسدزاده
وضعیت همسر داریوش اسدزاده, وضعیت اسفناک همسر داریوش اسدزاده

وضعیت همسر داریوش اسدزاده

همسر داریوش اسدزاده
همسر داریوش اسدزاده

به ایشان گفتم می‌توانم شب را در مغازه شما بگذرانم، گفتند چرا؟! گفتم جا نداریم! با خانم‌شان تماس گرفتند و خانم‌شان گفت همین الان بیاید خانه ما. شب را آن‌جا گذراندم. صبح آژانس گرفتم و آمدم قم، خانه مادرم، راهم نداد و گفت می‌دانستیم به چنین روزگاری می‌افتی.»

و در پایان گفت:

“من از مسئولین توقع بسیار دارم و امیدوارم حداقل به حرمت آن استکان چایی که دست‌شان دادم وقتی به دیدن آقای اسدزاده می‌آمدند، به من کمک کنند.”

موقعیت عجیب اسفناک همسر داریوش اسدزاده

بیشتر بخوانید :

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص وضعیت اسفناک همسر مرحوم داریوش اسدزاده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *