ماجرای فتوای مجیب الرحمن انصاری درباره ختنه ؛ مردان افغان دوبار ختنه میشوند!

مجیب‌‌الرحمن انصاری روحانی افراطی اهل هرات که بیشتر زنان را اهل دوزخ می‌داند خواستار ختنه دوباره مردانی شد که به گفته او ختنه آنها بدون تکبیر ناقص بوده است.

مجیب‌‌الرحمن انصاری یکی از روحانیون اهل هرات که فتواهای زیادی علیه زنان افغانی صادر کرده است این بار فتوا داده تا مردانی که ختنه نشده اند دوباره این کار را انجام بدهند. در ادامه با خبر ماجرای ختنه افغان ها همراه فیگار بمانید.

مجیب‌‌الرحمن انصاری

مجیب‌‌الرحمن انصاری ختنه

مجیب‌‌الرحمن انصاری
مجیب‌‌الرحمن انصاری ختنه, ماجرای ختنه افغان ها

مجیب‌‌الرحمن انصاری ختنه افغان ها

مجیب‌‌الرحمن انصاری، روحانی افراطی اهل هرات که بیشتر زنان را اهل دوزخ می‌داند، با انتقاد از پزشکان سکولار بی‌ریش که هنگام ختنه کردن الله‌اکبر نمی‌گویند، خواستار ختنه دوباره مردانی شد که به گفته او ختنه آنها بدون تکبیر «ناقص» بوده است.

طبق بررسی های که بنده به همکاری ریاست امر بالمعروف امارت اسلامی در شهر هرات انجام دادم، متوجه شدم که دکتران در هنگام ختنه سوری نعره تکبیر (الله‌اکبر) نمی‌گویند!»


بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مجیب‌‌الرحمن انصاری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *