مراسم دف نوازی در روستای پالنگان برگذار شد ؛ زیباترین عید فطر جهان!

مراسم دف نوازی در روستای پالنگان ، گروه هزار دف در روستای باستانی پالنگان نوای رحمت را به صدا در ‌آورند و گروه‌های عرفانی به اجرا پرداختند.

دف یکی از سازهای عرفانی است که در میان مردم کًرد از جایگاه بالایی برخوردار است و این ساز در مراسم آیینی و عرفانی نواخته می‌شود. در ادامه با خبر مراسم دف نوازی پالنگان همراه فیگار بمانید.

مراسم دف نوازی در روستای پالنگان

دف نوازی پالنگان

مراسم دف نوازی در روستای پالنگان
مراسم دف نوازی کردستان, دف نوازی پالنگان

مراسم دف نوازی کردستان

مراسم دف نوای رحمت امسال با فرارسیدن عید سعید فطر در روستای تاریخی پالنگان و با حضور دف نوازان سراسر ایران برگزار شد. روستای پالنگان یکی از مکان‌های دیدنی  استان کردستان است که در  ابتدای منطقه اورامان یا هورامان قرار دارد. روستای دیدنی و حیرت‌انگیز پالنگان که جز میراث ملی کشور محسوب می‌شود دارای  طبیعت زیبا و تماشایی در منطقه‌ای کوهستانی و در دامنه‌ی ارتفاعات شاهو جای گرفته است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مراسم دف نوازی در روستای پالنگان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *