ناپدید شدن یکتا جمالی در اردوی تیم ملی ؛ شکایت پدر یکتا از فدراسیون وزنه برداری!

یکتا جمالی وزنه بردار ، پدر یکتا جمالی بعد از ناپدید شدن دخترش در اردوی تیم ملی وزنه برداری در یونان، گفته می‌خواهد از فدراسیون شکایت کند.

بعد از ناپدید شدن دختر ملی پوش وزنه برداری ایران در یونان و مخابره اخباری مبنی بر پناهنده شدن او در آلمان، پدر یکتا جمالی واکنش جالبی به این موضوع داشته و از فدراسیون وزنه برداری شاکی است. در ادامه با خبر یکتا جمالی مهاجرت همراه فیگار بمانید.

یکتا جمالی وزنه بردار

وزنه برداری یکتا جمالی

وزنه بردار یکتا جمالی, یکتا جمالی مهاجرت

وزنه بردار یکتا جمالی

جمالی بعد از کسب مدال نقره در حرکت یکضرب رقابت‌های جوانان جهان از هتل تیم ملی خارج شد و از سرنوشت او خبری در دسترس نبود. حتی خانواده او هم اعلام کردند که فرزندشان طی روزهای اخیر با آنها هم تماس نگرفته است.

پدر یکتا می‌گوید: «من هرچه با آقای مرادی و بیرانوند تماس گرفتم در این چند روز یک جواب درست و حسابی که ما را قانع کند از وضعیت دخترم ندادند. اصلاً ما نمی‌دانیم چه بلایی سر یکتا آمده و هیچ مسئولی هم پاسخگو نیست و ما نمی‌دانیم باید چه کنیم؟»

او اضافه کرد : من به خاطر بی‌توجهی و ناملایمات زیادی که در این چند سال روی دختر جوانم بعد از مدال‌آوری پیاده شد، قسم خورده بودم که دیگر اجازه نمی‌دهم یکتا با این وضعیت اسف‌بار در مسابقه‌ای وزنه بزند. تا قبل از اعزام تیم به یونان هم روی حرفم بودم، اما وقتی اصرار علی مرادی، خود یکتا و کادرفنی تیم را برای اعزام دخترم به مسابقات جهانی دیدم، راضی شدم و به فدراسیون آمدم و اجازه خروج از کشور دخترم را به فدراسیون دادم.

باید دید واکنش مسئولان فدراسیون وزنه‌بردازی به این اتفاق چه چیزی است؟

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار یکتا جمالی وزنه بردار سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *