چرا در «ساخت ایران 3» از لباس بلوچی برای قاچاقچیان استفاده شد؟!

لباس بلوچی ساخت ایران ، تهیه‌کننده سریال ساخت ایران ۳ به اعتراض نمایندگان مجلس مبنی بر استفاده از لباس بلوچی در نمایش صحنه‌های قاچاق واکنش نشان داد.

در روزهای گذشته سریال‌های «ساخت ایران ۳» و فیلم «عنکبوت» نیز دچار این حاشیه شدند. در ادامه با خبر ساخت ایران لباس بلوچی همراه فیگار بمانید.

لباس بلوچی ساخت ایران

لباس بلوچی در ساخت ایران ۳

لباس بلوچی ساخت ایران
لباس بلوچی در ساخت ایران ۳, ساخت ایران لباس بلوچی

لباس بلوچی ساخت ایران ۳

سیدامیر پروین حسینی در واکنش به این اعتراض نوشت:

من سیدامیر پروین‌‌‌حسینی که سال‌های سال برای شادی و خنداندن همه مردم ایران، فیلم و سریال ساخته‌‌‌ام متهم شده‌‌‌ام که در آخرین کارم یعنی سریال «ساخت ایران 3» به لباس شما توهین کرده‌‌‌ام. آن‌‌‌هایی که من و عوامل این سریال را می‌‌‌شناسند، از عشق و علاقه ما به هموطنان سیستان و بلوچستانی آگاه هستند اما برای کسانی که ما عاشقان اقوام ایران را کمتر می‌‌‌شناسند این توضیحات را می‌‌‌دهم. ما در سریال «ساخت ایران 3» از این لباس استفاده کردیم چون آن را یک اثر هنری می‌‌‌دانیم، از لباس زنان بلوچ بهره بردیم چون آن را اثر باارزشی می‌‌‌دانیم که قابلیت انتقال به کشورهای دیگر را دارد، قاچاقچیان هم از این لباس‌‌‌ها (به بهانه فروش و سوغات) استفاده کردند که پوششی باشد برای کارهایشان. هدف مشخص ما در سریال «ساخت ایران» همین بوده است.»

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار لباس بلوچی ساخت ایران سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *