مجید زین‌العابدین مدیرعامل بنیاد رودکی شد ؛ سوابق مدیر شبکه 1 سیما چیست ؟

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات امنای بنیاد فرهنگی هنری رودکی، در حکمی مجید زین العابدین را به عنوان مشاور وزیر و مدیر عامل این بنیاد منصوب کرد.

مجید زین العابدین پیش از این مدیریت شبکه های 1 ، 3 و 5 تلویزیون را هم در کارنامه دارد. در ادامه با خبر بنیاد رودکی مجید زین العابدین همراه فیگار بمانید.

مجید زین العابدین

مدیرعامل بنیاد رودکی

مجید زین العابدین
مدیرعامل بنیاد رودکی, مجید زین العابدین بنیاد رودکی

مجید زین العابدین بنیاد رودکی

محمدمهدی اسماعیلی خطاب به مجید زین‌العابدین شناخت و به کارگیری استعدادهای درخشان هنری و ادبی در سطح داخلی و بین‌المللی به ویژه نسل جوان انقلابی، حمایت مادی و معنوی از آفرینش‌های حرفه‌ای هنرمندان کشور، تلاش برای پیشرفت و توسعه هنر همتراز با شاَن تاریخی _ ملی و دینی ایران اسلامی، حمایت از جشنواره‌های هنری و ادبی فاخر در سطح ملی و بین‌المللی، تبیین و نشر مبانی نظری هنر و نمونه‌سازی در زمینه‌های دینی و انقلابی را از وظایف مدیرعامل جدید این بنیاد برشمرده است.

بیشتر بخوانید :

بنیاد فرهنگی هنری رودکی بر اساس مصوبه هیات وزیران و به استناد ماده واحده قانونی مصوب مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است و از مهمترین بنیادهای فرهنگی کشور است که به منظور حمایت از پیشرفت و اعتبار برجسته ملی و بین المللی فعالیت های هنری و ادبی کشور زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت  می کند.‌

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مجید زین العابدین سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “مجید زین‌العابدین مدیرعامل بنیاد رودکی شد ؛ سوابق مدیر شبکه 1 سیما چیست ؟

  1. در پی انتصاب مجید زین العابدین به سمت بنیاد سینمایی فارابی دکتر حجت بقایی ( عضو ارشد گروه خبرنگاران شمال ) با صدور پیامی این انتصاب را تبریک گفت .

    به گزارش گروه خبرنگاران شمال ، در پیام دکتر بقایی آمده است :
    بسمه تعالی
    استاد گرانقدر جناب آقای مجید زین العابدین
    با سلام و احترام ، اتتصاب حضرتعالی را به عنوان مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با مدیریت حضرتعالی سینمای ایران روزهای خوشی را در عرصه جهانی تجربه کند.
    استاد عزیز وظیفه من بود که هم در بنیاد رودکی و هم اکنون که در بنیاد فارابی تشریف دارید ، جهت عرض تبریک خدمتتان برسم ، لیکن راهم دور است و انگیزه ام کور ،
    استاد من آن روزهایی که در شبکه های تهران و یک سیما در خدمتتان بودم دیدم که با چه خلاقیتی مدیریت می کنید و هیچ وقت آن روزهای طلایی را خصوصا در شبکه تهران فراموش نمی کنم.
    استاد زین العابدین ، امیدوارم که مانند آن روزها پرتلاش و امیدوار برای درخشش بیش از پیش سینمای ایران تلاش کنید .
    ارادتمند : شاگرد سالهای دور شما
    دکتر حجت بقایی
    مدیر روابط عمومی موسسه بین المللی آرازتکاوران ویرا
    ( کارمند تولید آن روزهای شبکه تهران ، تهیه کننده آن روزهای شبکه یک )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *