مهران مهام : نتوانستیم جواد عزتی را با بودجه صدا و سیما نگه داریم!!

مهران مهام از تهیه کنندگان با سابقه صداوسیما دلیل ساخته نشدن فصل سوم از مجموعه “دردسرهای عظیم” را نبود جواد عزتی عنوان کرد و نکاتی را ارائه داد.

جواد عزتی آن‌قدر در فضای سینما و ویدئو تقاضا داشت که ما نتوانستیم او را با بودجه صداوسیما نگه داریم. در ادامه با خبر جواد عزتی و مهرام مهام همراه فیگار بمانید.

مهران مهام

مهرام مهام و جواد عزتی

مهران مهام
دردسر های عظیم ۳, جواد عزتی و مهرام مهام

دردسر‌ های عظیم ۳

مهران مهام که در حال حاضر سریال‌های «دردسرهای عظیم 1» و «متهم گریخت» را روی آنتن شبکه تماشا دارد، شامگاه شنبه، 24 اردیبهشت‌ماه پیش از بازپخش «دردسرهای عظیم» در ارتباط زنده تلفنی با شبکه تماشا صحبت‌هایی را در زمینه ادامه پیدا نکردن فصل سوم این مجموعه بیان کرد.

این تهیه کننده توضیح داد: آنچه که من الان در ارتباطاتم با مردم دارم این است که هنوز تولید و پخش “دردسرهای عظیم 3” را تقاضا می کنند. راستش آن زمان که ما این کار را انجام می دادیم، فصل سوم آماده بود ولی به لطف خدا جواد عزتی از “دردسرهای عظیم” پر و بال گرفت و الحمدالله رفت و دیگر به جایی رسید که آنقدر تقاضا در سینما و ویدئو بالا بود که دیگر نمی توانست ادامه بدهد.

مهام در بخشی دیگر از صحبت هایش در توضیح این مطلب که با توجه به سابقه بازیگری اش در فیلم هایی مثل “شهر زیبا” و “چهارشنبه سوری”، اگر بخواهد تهیه‌کنندگی یا بازیگری را انتخاب کند کدام را برمی‌گزیند؟ خاطرنشان کرد: بله من در این دو فیلم در خدمت آقای اصغر فرهادی بودم ولی خودم تهیه‌کنندگی را بیشتر دوست دارم چون شما محوریت و اعمال نظر دارید اما بازیگری باید در اختیار باشید.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مهران مهام سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *