رضا صفایی پور بازیگر سینما بستری شد ؛ دلیل بستری شدن ابتلا به پارکینوس است!

رضا صفایی‌پور ، بازیگر پیشکسوت سینمای ایران روز یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 در بیمارستان یاس تهران بستری شد و دلیل آن را پارکینوس اعلام کرده اند.

به نقل از روابط‌عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، رضا صفایی‌پور (طوفان) بازیگر پیشکسوت سینما روز گذشته 25 اردیبهشت 1401 در بیمارستان یاس تهران بستری شد. در ادامه با خبر رضا صفایی‌پور طوفان همراه فیگار بمانید.

رضا صفایی‌پور

بستری رضا صفایی‌پور

رضا صفایی‌پور
رضا صفایی‌پور بستری, رضا صفایی‌پور طوفان

رضا صفایی‌پور بستری

این بازیگر پیشکسوت از چندی قبل درگیر بیماری پارکینسون شده و همین موضوع باعث کم‌کار شدن او در سینما شده است. رضا صفایی‌پور 1328 در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل دیپلم رشته ادبی است، فعالیت خود را با کشتی کج شروع کرد و بعد از چند مقام قهرمانی در ورزش، وارد سینما شد و با نام طوفان به شهرت رسید.

صفایی پور با فیلم «میرزا کوچک خان» در سال 1362 به بازیگری بازگشت و با حضور در فیلم‌های «فصل خاکستری»، «شکار در شب»، «پلاک» و «ضربه آخر» کم کم به شهرت رسید و در سال 1371 نیز با سریال دیدنی «سیمرغ» وارد قاب تلویزیون شد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رضا صفایی‌پور سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *