رونمایی از اولین تیزر فیلم طنز چند میگیری گریه کنی 2 با حضور حامد آهنگی!

فیلم چند میگیری گریه کنی 2 محصول سال 1400 به کارگردانی علی توکل نیا که قرار است به زودی در اواسط اردیبهشت ماه وارد گیشه های سینما شود.

ابوالفضل پورعرب، حامد آهنگی، محیا دهقانی، اشپیتیم آرفی با حضور عباس جمشیدی فر و هنرمندی حمید لولایی، گروه بازیگران فیلم را تشکیل می دهند. در ادامه با خبر .. همراه فیگار بمانید.

فیلم چند میگیری گریه کنی 2

اکران فیلم چند میگیری گریه کنی 2

تیزر فیلم چند میگیری گریه کنی 2
اکران فیلم چند میگیری گریه کنی 2, تیزر فیلم چند میگیری گریه کنی 2

دانلود تیزر فیلم چند میگیری گریه کنی 2

سهرابی با اعلام خبر اکران دو فیلم جدید گفت: «با توجه به عدم معرفی نمایندگان صنوف که لازمه تشکیل شورای صنفی نمایش است و نظر به پایین آمدن کف فروش فیلم‌های سینمایی «شادروان» در گروه ماندانا و «مرد بازنده» در گروه ملت، از روز چهارشنبه مورخ 28 اردیبهشت فیلم‌های سینمایی «علف‌زار» در گروه سینمایی ملت و «چند می‌گیری گریه کنی 2» درگروه سینمایی ماندانا به نمایش درمی‌آیند.»

وی خاطرنشان ساخت: تا زمان تشکیل شورای صنفی نمایش، شورای راهبردی اکران نسبت به رصد وضعیت فروش، بررسی درخواست‌های فیلم‌های دارای پروانه نمایش داوطلب اکران در کنار سایر امور کلان محوله از سوی ریاست سازمان سینمایی اقدام خواهد کرد.

تیزر فیلم چند میگیری گریه کنی 2

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تیزر فیلم چند میگیری گریه کنی 2 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *