قسمت اول سریال یاغی با هنرمندی فوق العاده علی شادمان “جاوید”

سکانس برتر و فوق العاده قسمت اول سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت، بهش میگن پسر بابات نیستی! بازی درخشان علی شادمان در یاغی !

آوارگی کشیدم، واسه خاطر اینکه کس و کار نداشتم، بزرگ تر نداشتم. در ادامه با خبر یاغی علی شادمان همراه فیگار بمانید.

علی شادمان در یاغی

علی شادمان در سریال یاغی

علی شادمان در یاغی
علی شادمان در سریال یاغی, یاغی علی شادمان

سریال یاغی علی شادمان

قسمت نخست «یاغی»، در فضای کاملا جنوب شهری می‌گذرد و روایتگر تلاش «جاوید» و خواهرش برای گرفتن شناسنامه است. در این قسمت مخاطب با شخصیت اصلی سریال و گره‌های اصلی زندگی او آشنا می‌شود و «یاغی» در صحنه‌هایی پرافت‌وخیز، به اصطلاح قلاب خود را به ذهن مخاطب می‌اندازد.

در این سریال یاغی بازیگرانی چون پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی و (با حضور افتخاری) نیکی کریمی. مهدی حسینی‌نیا، آبان عسکری، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری و… به ایفای نقش پرداخته‌اند.

قسمت نخست «یاغی»، در فضای کاملا جنوب شهری می‌گذرد و روایتگر تلاش «جاوید» و خواهرش برای گرفتن شناسنامه است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار علی شادمان در یاغی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *