زهرا امیر ابراهیمی، لیندا کیانی و صحرا فتحی در جشنواره کن 2022 !

زهرا امیر ابراهیمی دقایقی قبل روی فرش قرمز جشنواره فیلم کن حاضر شد تا با «عنکبوت مقدس» برای حایزه بهترین بازیگر زن این جشنواره رقابت کند.

فرش قرمز فیلم سینمایی «عنکبوت مقدس» ساخته علی عباسی با حضور کارگردان و زهرا امیرابراهیمی و مهدی بجستانی بازیگران این فیلم در فستیوال کن ۲۰۲۲برگزار شد. در ادامه با خبر زهرا امیر ابراهیمی کن همراه فیگار بمانید.

زهرا امیر ابراهیمی

زهرا امیر ابراهیمی در کن

زهرا امیر ابراهیمی
زهرا امیر ابراهیمی در جشنواره کن, زهرا امیر ابراهیمی کن

زهرا امیر ابراهیمی در جشنواره کن

فرش قرمز فیلم سینمایی «عنکبوت مقدس» ساخته علی عباسی با حضور کارگردان و زهرا امیرابراهیمی و مهدی بجستانی بازیگران این فیلم در فستیوال کن  2022 برگزار شد.

زهرا امیرابراهیمی متولد 1360، در رشته بازیگری تئاتر فارغ‌التحصیل شد. امیر ابراهیمی با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «کمکم کن»، «غریبانه» و «نرگس» به شهرت رسید. زهرا امیرابراهیمی سال 1385 به دلیل پخش یک فیلم خصوصی از خودش مجبور به ترک ایران شد.

او در گفتگو با دوربین این فستیوال گفت: «برای من این فقط یک فیلم نیست. بیش از یک فیلم است. من در چهار سال اخیر به شدت درگیر این فیلم بوده‌ام. من تمام زندگی‌ام را در این فیلم قرار داده‌ام.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار زهرا امیر ابراهیمی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *