مسمومیت 42 نفر در خوابگاه دانشگاه فرهنگیان ؛ مسمومیت یا بیماری ویروسی؟!

مسمومیت دانشجویان فرهنگیان ، به گفته اورژانس 42 نفر از دانشجویان پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان دچار مسمومیت شده‌اند که سریعا به مراکز درمان منتقل شدند.

در پی اعلام اورژانس تهران در خصوص مسمومیت تعدادی از دانشجویان پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان، معاون دانشجویی این دانشگاه ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت مصدومان اظهار کرد. در ادامه با خبر مسمومیت دانشجویان همراه فیگار بمانید.

مسمومیت دانشجویان فرهنگیان

مسموم شدن دانشجویان

مسمومیت دانشجویان فرهنگیان
مسموم شدن دانشجویان, مسمومیت دانشجویان

مسموم شدن دانشجویان فرهنگیان

دکتر پرویز انصاری راد، اظهار کرد: از روز گذشته تعدادی از دانشجویان خوابگاه نسیبه دانشگاه فرهنگیان، به لحاظ گوارشی در وضعیت نامساعدی قرار گرفتند و ساعت 5 صبح امروز مسمویت 39 نفر از دانشجویان دختر این خوابگاه به اورژانس گزرش شد و افراد مسموم شده با همکاری اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: مشکل از غذای خوابگاه نیست و در خوابگاه هر روز و به تعداد زیاد غذا ارائه می‌کنیم، احتمال می‌دهیم در دو یا سه خوابگاه از بیرون غذا سفارش داده‌اند و غذا رزرو نکرده‌اند.

به گفته اورژانس، 40 نفر از مصدومان به بیمارستان‌های شریعتی، امام خمینی و رسول اکرم تهران منتقل شده‌اند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مسمومیت دانشجویان فرهنگیان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *