ماجرای تلخ خودکشی کودک کار در اصفهان ؛ علت خودکشی نجمه کودک کار چیست ؟

نجمه کودک کار 15 ساله‌ای که او را به‌عنوان دختری مستعد، فعال، خلاق و خوش‌رو می‌شناختند، با خودکشی تلخ در بعدازظهر پنجشنبه گذشته به زندگی‌اش پایان داد.

کودک کار 15 ساله‌ای که او را به‌عنوان دختری مستعد، فعال و خلاق و خوش‌رو می‌شناختند، با خودکشی پایانی تلخ برای زندگی کوتاهش رقم زد. در ادامه با خبر خودکشی نجمه همراه فیگار بمانید.

نجمه کودک کار

خودکشی نجمه کودک کار

نجمه کودک کار
خودکشی نجمه, خودکشی کودک کار

خودکشی کودک کار

مدیرعامل مؤسسه مردم‌نهاد طلوع مهر و دوستی ویژه حمایت از کودکان کار، خبر خودکشی این کودک کار را در صفحه مجازی خود اعلام کرد. نجمه را وقتی حدود 6، 7 سال داشت در خیابان جلفای اصفهان شناسایی کردیم. آن زمان نجمه گل می‌فروخت و دست‌فروشی می‌کرد، گاهی هم همراه پدرش، ساز می‌زد.

او گفت: وقتی از طرف انجمن به خانه نجمه رفتیم متوجه شدیم که دختر بااستعداد و توانمندی است. پس‌ازآن در کلاس‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی، رویدادها و مراسم مختلف مشارکت می‌کرد و در زمینه‌های مختلف موفق بود، ازجمله در رویدادهای کتاب‌خوانی و استارت آپ ویکند درخشش خوبی داشت. همین دو ماه در یک استارت آپ پیش جلوی نماینده مجلس ارائه داد و حائز رتبه شد.

وی در مورد ماجرای خودکشی نجمه گفت: بعد از ظهر پنجشنبه گذشته نجمه بعد از یک اختلاف و مشاجره خانوادگی به اتاق می‌رود و با یک پارچه خودش را حلق‌آویز می‌کند. آن‌طور که پیگیری کردیم چند وقت قبل هم یکی از اقوام دور نجمه فوت کرده بود و او مدام در فضای مجازی پیگیر این موضوع بود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نجمه کودک کار سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *