یوسف تیموری به خاطر علی انصاریان در جوکر اشک همه را در آورد‍!‍

قسمت جدید برنامه جوکر نام علی انصاریان و مهرداد میناوند به میان آمد، یوسف تیموری به یاد این دو چهره فقید فوتبال ایران، به صورت تعمدی خندید و کارت قرمز گرفت.

در قسمت پنجم فصل 6 برنامه جوکر که در شبکه نمایش خانگی پخش می شود، یوسف تیموری کار قشنگی انجام داد. در ادامه با خبر یوسف تیموری جوکر همراه فیگار بمانید.

یوسف تیموری

یوسف تیموری در جوکر

یوسف تیموری
یوسف تیموری علی انصاریان, یوسف تیموری در جوکر

یوسف تیموری علی انصاریان

در این قسمت از برنامه که نام علی انصاریان و مهرداد میناوند به میان آمد، تیموری به یاد این دو چهره فقید فوتبال ایران، به صورت تعمدی خندید و از داور مسابقه کارت قرمز گرفت. این حرکت تیموری، منجر به ایجاد یک فضای احساسی شد و اشک همه حاضران حتی آنهایی که به سختی در این برنامه می خندیدند را در آورد تا جایی که سیامک انصاری داور جوکر را هم تحت تاثیر قرار داد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار یوسف تیموری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *