روایت سینمایی لحظه ترور شهید رضایی نژاد در فیلم «هناس» + فیلم

داریوش رضایی نژاد یکی از شهدای هسته ای است که در چهلمین جشنواره فیلم فجر، از فیلم سینمایی هناس که درباره زندگی این شهید است، رونمایی شد.

سکانسی از لحظه ترور شهید رضایی نژاد در فیلم سینمایی «هناس» قابل مشاهده است. در ادامه با خبر فیلم سینمایی هناس جشنواره فیلم فجر همراه فیگار بمانید.

فیلم سینمایی هناس

فیلم هناس داریوش رضایی نژاد

فیلم سینمایی هناس
فیلم هناس داریوش رضایی نژاد, فیلم هناس

فیلم هناس

فیلم سینمایی «هناس» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه که از فیلم‌های پربحث اکران شده در چهلمین جشنواره فیلم فجر بود، از نیمه خردادماه راهی اکران در سینماهای سراسر کشور می‌شود.

این فیلم سینمایی با برداشتی از سلسله ترورهای دهه 80 تا 90، نخستین اثر با محوریت پرداخت به زندگی شهدای هسته‌ای است که به روایتی آزاد از داستان زندگی شهید داریوش رضایی نژاد می‌پردازد. پرداختی ملموس و زنانه از شخصیت شهره پیرانی همسر این شهید هسته‌ای که تلاش‌های او برای حفظ امنیت خانواده‌اش را به تصویر می‌کشد.

«هناس» دومین اثر سینمایی حسین دارابی پس از فیلم سینمایی «مصلحت» است که فیلمنامه آن توسط احسان ثقفی نوشته شده است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم سینمایی هناس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *