سیل به بیش از 50 هکتار از اراضی کشاورزی اصلاندوز خسارت وارد کرد

فرماندار اصلاندوز مغان گفت: بارش شدید باران و وقوع سیل به 40 روستا در شهرستان اصلاندوز خسارت زده است و تا کنون مبلغ خسارت محاسبه نشده است.

مدیر کل مدیریت بحران استان اردبیل از وقوع سیل در شهرستان اصلاندوز و خسارت به بیش از ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد. در ادامه با خبر سیل در شهرستان اصلاندوز همراه فیگار بمانید.

شهرستان اصلاندوز

سیل اصلاندوز

شهرستان اصلاندوز
سیل اصلاندوز, سیل در شهرستان اصلاندوز

سیل در اصلاندوز

مد روحی روز پنجشنبه در گفت و گویی درخصوص خسارتهای سیل اصلاندوز اظهار کرد: 25 روستا از قنبرلو تا قوری‌چای و 15 روستا در شرق دره رود اصلاندوز در اثر سیل دچار خسارت شدند که میزان آن در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه بیشترین خسارت وارده مربوط به 60 هکتار از مزارع گندم و پنبه این شهرستان است، افزود: در این سیل همچنین 50 قطعه دام و طیور و 10 راس دام سبک تلف شده است.

او تصریح کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی برای سکونتگاه‌های اهالی بر اثر سیل وجود ندارد و در صورت بروز خسارت هم هلال احمر در محل مستقر شده و آماده ارائه خدمات اسکان است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شهرستان اصلاندوز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *