مصطفی راغب در نخستین کنسرت رسمی اش برای مردم آبادان خواند!

مصطفی راغب در نخستین کنسرتش ، آهنگ‌های موی سپید و مرغ سحر را برای ادای احترام به گلپا و شجریان اجرا کرد و آهنگی هم برای مردم داغدیده آبادان اجرا کرد.

 نخستین کنسرت رسمی مصطفی راغب، چهارشنبه 4 خرداد 1401 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، طی دو سانس برگزار شد. در ادامه با خبر مصطفی راغب آبادان همراه فیگار بمانید.

مصطفی راغب

آهنگ راغب آبادان

مصطفی راغب
آهنگ مصطفی راغب آبادان, آهنگ راغب آبادان

آهنگ مصطفی راغب آبادان

نخستین کنسرت رسمی مصطفی راغب، چهارشنبه 4 خرداد 1401 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و طی دو سانس و در میان استقبال علاقه‌مندان به موسیقی برگزار شد.

راغب در نخستین اجرای رسمی‌اش، از ارکستری رونمایی کرد که نسبت به دیگر ارکسترهای خوانندگان پاپ، ترکیب متفاوتی داشت. پیانو، گیتار، کوارتت زهی، گیتار الکتریک، گیتار نایلون، دیوان، تار، تنبک، پرکاشن، چلو و درامز و در نهایت صدایی که ارکستر راغب تولید می‌کرد، از تولد ارکستری نو در موسیقی پاپ خبر داد.

کنسرت راغب در روزهایی برگزار شد که مصادف با حادثه تلخ فروریختنِ برج «متروپل» در آبادان بود. به همین دلیل یکی از اتفاق‌های ویژه این کنسرت، اجرای آهنگ «موجو قلبی» بود. این آهنگ از آثار مشهور نجوا فاروق خواننده مطرح موسیقی عرب است. راغب این آهنگ را به مردم داغدیده آبادان تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مصطفی راغب سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *