ماجرای عجیب سجاد غریبی در آسانسور + فیلم

فیلم سجاد غریبی در آسانسور که در شبکه های اجتماعی این روزها دست به دست می‌شود. با فیگار بمانید تا از ماجرای سجاد غریبی آسانسور شما را آشنا کنیم.

فیلمی که سجاد غریبی در آسانسور جا نمی‌شود و مسخره بازی جدید هالک ایرانی سوژه‌ای همه‌گیر شده تا باعث خنده شود و بس!

ماجرای عجیب سجاد غریبی در آسانسور

فیلم سجاد غریبی در آسانسور

فیلم سجاد غریبی آسانسور, آسانسور سجاد غریبی, ویدیو سجاد غریبی در آسانسور
فیلم سجاد غریبی آسانسور, آسانسور سجاد غریبی, ویدیو سجاد غریبی در آسانسور

سجاد غریبی در طول یک سال گذشته جزو افراد پر ماجرا و پر سر و صدا بود. ماجرای ویدیوی جدید او از این قرار است که وی دستان خود را در آسانسور بازکرده و ادعا می‌کند به سختی جا شده است.

فیلم برداری این ویدیو از قسمت پشتی او انجام شده، ولی کاملا مشخص است که او در مورد کوچک بودن فضای آسانسور مبالغه می‌کند. به نظر می‌رسد هدف از پخش این ویدیو فقط نشان دادن قوی هیکل بودن سجاد غریبی است در حالی که نامتوازن بودن بالا تنه او با پایین تنه‌اش، به طور کامل مشخص است.

سجاد غریبی مدتی در زمینه پاورلیفتینگ فعالیت داشته است او مدعی است که قدش ۱۹۲ سانتی متر است در حالی که در ویدیوهای او چنین چیزی مشخص نیست.

فیلم سجاد غریبی در آسانسور

فیلم سجاد غریبی آسانسور, آسانسور سجاد غریبی, ویدیو سجاد غریبی در آسانسور
فیلم سجاد غریبی آسانسور, آسانسور سجاد غریبی, ویدیو سجاد غریبی در آسانسور

نام غریبی از زمانی بر سر زبان ها افتاد که وی با انتشار عکس‌هایی از خود در شبکه‌های اجتماعی و به طور ویژه در حساب اینستاگرامش، لقب هالک ایرانی را بدست آورد. در تمام این عکس‌ها دیده می‌شد که سجاد غریبی بسیار قوی هیکل بوده و سایزش به وضوح بسیار بزرگ تر از یک ورزشکار معمولی، حتی ورزشکاران رشته بدنسازی است.

بعد از آن بود که مارتین فورد، بازیگر و بدنساز شناخته شده بریتانیایی وی را به مبارزه دعوت کرد و قرار شد این دو در اواسط فروردین سال جاری در لندن، در داخل رینگ با هم مبارزه ای داشته باشند که اولین مبارزه رسمی این دو در دنیای بوکس و ام ام ای بود. در حالی که ویدیوهایی از مارتین فورد در حال تمرینات خاص هوازی و استقامتی در باشگاه و خانه اش منتشر می شد، هالک ایرانی با انتشار ویدیوهایی از خود در حال له کردن پرتقال و هندوانه و تمریناتی عجیب و نامتعارف خبرساز شده بود.

ویدیو سجاد غریبی در آسانسور

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم سجاد غریبی در آسانسور سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *