مستند لحظه حمله به 3 روحانی در حرم مطهر توسط عبداللطیف مرادی + ویدیو

اولین تصاویر مستند از لحظه حمله به 3 روحانی در حرم مطهر امام رضا (ع) توسط « عبدالطیف مرادی » که امروز صبح اعدام شد را مشاهده کنید.

صبح امروز ضارب سه روحانی در حرم مطهر رضوی که منجر به شهادت دو نفر از طلبه های مشهدی شد به دار مجازات آویخته شد. در ادامه با خبر اعدام عبدالطیف مرادی همراه فیگار بمانید.

عبدالطیف مرادی

اعدام ضارب حرم امام رضا

عبدالطیف مرادی
اعدام ضارب حرم امام رضا, اعدام عبدالطیف مرادی

غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به گردش کار این پرونده گفت: پس از وقوع حادثه ناگوار تروریستی علیه 3 تن از روحانیون جهادی در شانزدهم فروردین سال جاری، مصادف با ایام ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی که نهایتا منجر به جانبازی یک تن و شهادت 2 تن دیگر از این عزیزان شد، پرونده قضایی با فوریت تشکیل و تحقیقات همه‌جانبه وگسترده در این زمینه آغاز شد.

حکم اعدام عبداللطیف مرادی، تبعه ی افغان که اواسط فروردین ماه امسال 3 روحانی را در حرم امام رضا با ضربات چاقو مورد حمله قرار داده بود، در روز دوشنبه 30 خرداد در زندان وکیل آباد مشهد اجرا شد.

فیلم اعدام ضارب حرم امام رضا

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عبدالطیف مرادی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *