تغییر جنسیت فرزند ایلان ماسک ؛ او دیگر نمی‌خواهد هیچ نسبتی با پدرش داشته باشد!

فرزند ایلان ماسک به صورت رسمی درخواست تغییر نام و گواهی تولد خود را ثبت کرده و دیگر نمی‌خواهد نمی‌خواهد هیچ نسبتی با پدرش داشته باشد!

فرزند ایلان ماسک با تغییر جنسیت و نام ، دیگر نمی خواهد هیچ نسبتی با پدرش داشته باشد. در ادامه با خبر تغییر جنسیت پسر ایلان ماسک همراه فیگار بمانید.

فرزند ایلان ماسک

پسر ایلان ماسک

فرزند ایلان ماسک
تغییر جنسیت فرزند ایلان ماسک, پسر ایلان ماسک

تغییر جنسیت فرزند ایلان ماسک

ژاویر الکساندر 18 ساله که جنسیت خود را از مرد به زن تغییر داده، حالا با تغییر نام خود به «ویویان جنا ویلسون» دیگر نمی‌خواهد نسبتی با پدر میلیاردرش داشته باشد. درخواست تغییر نام فرزند ماسک در دادگاهی در لس آنجلس ثبت شده که البته این موضوع مربوط به ماه آوریل می‌شود و حالا چنین اسنادی منتشر شده‌اند.

پسر ایلان ماسک گفت به این دلیل چنین خواسته ای دارد که دیگر با پدر بیولوژیکی‌اش زندگی نمی‌کند و نمی‌خواهد به هیچ‌وجه، چه از لحاظ ظاهری و چه خویشاوندی نسبتی با پدر بیولوژیکی‌ اش داشته باشد.

درخواست تغییر نام فرزند ماسک که پیش تر جنسیتش را هم عوض کرده در دادگاهی در آمریکا ثبت شده منایع خبری در توییتر اسناد آن را منتشر کرده اند. اطلاعاتی در مورد اختلاف میان ایلان ماسک و فرزندش درز پیدا نکرده و ثروتمندترین فرد جهان هم تاکنون اظهارنظری در این زمینه نکرده است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فرزند ایلان ماسک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *