رستوران شناور هنگ کنگ در دریای جنوبی چین واژگون شد! + عکس

رستوران شناور جامبو که از شناخته‌شده‌ترین جاذبه‌های دیدنی در هنگ‌کنگ بوده، هنگام عبور از جزایر “پاراسل” در دریای جنوبی چین واژگون شد.

شناخته‌شده‌ترین جاذبه‌ی دیدنی در هنگ‌کنگ هنگام عبور از جزایر “پاراسل” در دریای جنوبی چین واژگون شد. در ادامه با خبر رستوران جانبو هنگ کنگ همراه فیگار بمانید.

رستوران شناور جامبو

رستوران شناور جانبو هنگ گنگ

رستوران شناور جامبو
رستوران شناور جانبو هنگ گنگ, غرق شدن رستوران شناور جانبو

غرق شدن رستوران شناور جانبو

شرکت مالک رستوران شناور جامبو در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشتی غول پیکر در حالی که توسط یک کشتی یدک کش در آب‌های آزاد کشیده می‌شد، واژگون شد. و تلاش‌ها برای نجات این رستوران شناور که مانند یک قصر امپراتوری باستانی چین طراحی شده بود، شکست‌خورده است. بر اساس اعلام شرکت رستوران آبردین، خدمه این کشتی در جریان واژگونی آن در دریا آسیب ندیده‌اند.

این کشتی 80 متری سه شنبه گذشته از محل همیشگی توقف خود در بندر “آبردین” هنگ کنگ به سمت یک تعمیرگاه کشتی که محل آن فاش نشده، حرکت کرد. طی تعطیلات آخر هفته، این رستوران و کشتی های یدک کش آن هنگام عبور از جزایر “شیشا” که به جزایر پاراسل نیز معروف است با شرایط بد جوی مواجه شدند.

رستوران شناور جامبو با طولی حدود 80 متر و بیش از چهار دهه قدمت، برای بیش از 3 میلیون مهمان از جمله  ملکه الیزابت دوم و تام کروز غذاهای کانتونی سرو کرده است. این رستوران شناور در سال 1976 توسط استنلی هو، رئیس و بنیانگذار هولدینگ “اس‌جی‌ام” و مالک 19 قمارخانه در ماکائو افتتاح شده بود که متاسفانه نجات آن به دلیل عمق هزار متری دریا در محل حادثه دشوار بود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رستوران شناور جامبو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *