تقلید عجیب امیر مقاره از لباس یکی از اعضا BTS در کنسرت! + عکس

پوشش متفاوت امیر مقاره خواننده جوان ایرانی که به سبک یکی از اعضا گروه BTS است را در فیگار تماشا میکنید، او با لباسی عجیب و کت نصفه و نیمه در کنسرت ظاهر شد.

امیر مقاره با لباسی عجیب و کت نصفه و نیمه در کنسرت جدیدش ظاهر شد. در ادامه با خبر لباس عجیب امیر مقاره همراه فیگار بمانید.

پوشش متفاوت امیر مقاره

لباس امیر مقاره در کنسرت

پوشش متفاوت امیر مقاره
لباس امیر مقاره در کنسرت, لباس عجیب امیر مقاره

لباس امیر مقاره کنسرت

خواننده ماکان بند در تهران و دیگر شهر‌ها کنسرت‌های متفاوتی برگزار کرده است و در بین جوانان هواداران زیادی دارد. او در آخرین کنسرت خود لباس خاصی به تن داشت که در فضای مجازی حاشیه ساز شد.

پوشش متفاوت امیر مقاره
لباس امیر مقاره کنسرت, بیوگرافی امیر مقاره

بیوگرافی امیر مقاره

امیر مقاره متولد 3 دی ماه 1374 در تهران میباشد. او از دوران نوجوانی به سرودن شعر پرداخته و فعالیت هایش را از سال 1393 به صورت حرفه ای و مستقلا آغاز 3 شده است. امیر مقاره کارهایش برای اولین بار از سایت های ممنوع الکار شروع شد مثل رادیو جوان و سبب ممنوع الکاری وی نشد. امیر علاوه به خوانندگی در حوزه ی مدلینگ نیز فعالیت دارد و چند شرکت داخلی و خارجی با او همکاری دارند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پوشش متفاوت امیر مقاره سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *