اینستاگرام هدیه تهرانی ؛ آیا هدیه تهرانی صفحه اینستاگرام خود را بست؟

ماجرای اینستاگرام هدیه تهرانی چیست؟ آیا هدیه تهرانی صفحه اینستاگرام خود را بست؟ در ادامه مطلب هدیه تهرانی اینستاگرام همراه فیگار باشید.

هدیه تهرانی (زاده ۴ تیر ۱۳۵۱)، هنرپیشه و عکاس ایرانی است. او برنده دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر برای نقش آفرینی در فیلم‌های قرمز و چهارشنبه سوری است.

اینستاگرام هدیه تهرانی

آیا هدیه تهرانی صفحه اینستاگرام خود را بست؟

هدیه تهرانی اینستاگرام
هدیه تهرانی اینستاگرام

هدیه تهرانی بازیگر سینمای ایران، بعد از حواشی یک کمپین، صفحه شخصی‌اش را در شبکه اجتماعی اینستاگرام بست. یکی از فعالان خیریه که با تهرانی همکاری می‌کرد با انتشار خبر بسته شدن موقت پیج این چهره نوشت: «خانم هدیه تهرانی به علت مشغله و فشردگی کارها به صورت موقت تنها صفحه رسمی خودشان را بستند . در امورات مختلف خیریه همواره از کمک‌ها ، حمایت‌ها و راهنمایی‌های ایشان و هنرمندانی چون صابر ابر ، پانته آ پناهی‌ها ، امیرجدیدی ، پدرام شریفی ، لاله مرزبان و محسن قرایی استفاده می‌کنیم»

بیشتر بخوانید:

اینستاگرام هدیه تهرانی

هدیه تهرانی اینستاگرام
هدیه تهرانی اینستاگرام

اخیراً هدیه تهرانی به دلیل فعالیت جدی در مقابله با احداث پتروشیمی میانکاله آماج حملات برخی مسیٔولان امر قرار گرفته بود. از سویی او یکی از امضا کنندگان و فعالان بیانیه زنان سینماگر بر ضد تجاوزو تعرض جنسی بود که در دو ماه گذشته با بحث ها و حواشی مختلفی مواجه شده بود… همچنین بعد از فاجعه متروپل آبادان او یکی از بازیگرانی بود که مصرانه درخواست پیگیری، معرفی و مجازات عاملان این جنایت هولناک را اعلام می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اینستاگرام هدیه تهرانی  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *