شاهرخ استخری دوباره پدر شد ؛ او با انتشار تصویری در اینستاگرامش حاشیه ساخت!

بحث درباره تولد فرزند سوم شاهرخ استخری به یکی از موضوعات داغ در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام تبدیل شده است، اما آیا شاهرخ استخری دوباره پدر شد؟

شاهرخ استخری با انتشار تصویری در اینستاگرامش حاشیه ساخت. در ادامه با خبر … همراه فیگار بمانید.

فرزند سوم شاهرخ استخری

پدر شدن شاهرخ استخری

فرزند سوم شاهرخ استخری
عکس فرزند سوم شاهرخ استخری, پدر شدن شاهرخ استخری

شاهرخ استخری پدر شد ؟

شاهرخ استخری و همسرش به خوبی و خوشی با هم زندگی می کنند و زندگی خوبی دارند شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد.

چند روزی است برخی منابع در فضای مجازی با انتشار یک عکس قدیمی مدعی شده اند شاهرخ استخری دوباره پدر شد و فرزند سومش به دنیا آمده است. بررسی ها نشان می دهد این موضوع صحت ندارد و همسر و دو دختر شاهرخ استخری در بلژیک هستند و آقای بازیگر خود در ایران! شاهرخ استخری در آخرین پست اینستاگرامی اش نیز برای فرزندانش ابراز دلتنگی کرده است.

عکس فرزند سوم شاهرخ استخری

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فرزند سوم شاهرخ استخری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *