حامد لک به مس رفسنجان پیوست ؛ رونمایی رسمی مس از حامد لک (عکس)

حامد لک مس رفسنجان ، او پس از توافق نهایی با مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان، با این باشگاه قرارداد بست و رسماً به جمع شاگردان محمد ربیعی اضافه شد.

حامد لک دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس به مس رفسنجان ملحق شد. در ادامه با خبر پیوستن حامد لک به مس رفسنجان همراه فیگار بمانید.

حامد لک مس رفسنجان

حامد لک در مس رفسنجان,

حامد لک مس رفسنجان
حامد لک در مس رفسنجان, حامد لک به مس رفسنجان پیوست

حامد لک به مس رفسنجان پیوست

در حالی که لک چندی پیش با دریافت رضایت نامه از باشگاه پرسپولیس، پایان کارش در این تیم را رقم زده بود، تصمیم گرفت که راهی مس رفسنجان شود و فوتبالش را در این تیم ادامه دهد.

لک در دو فصل گذشته با پیراهن پرسپولیس به میدان رفت. لک حالا پس از بازی در تیم‌های صبا، تراکتور، سایپا، فولاد، نساجی، ماشین‌سازی و پرسپولیس چالش جدیدی را در رفسنجان تجربه خواهد کرد. باشگاه مس به‌زودی از خریدهای دیگر خود، از جمله لوسیانو پریرا رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حامد لک مس رفسنجان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *