حال وخیم نرگس محمدی در بیمارستان ؛ بازیگر ستایش به کما رفت ؟!

عکس منتشر شده از حال وخیم نرگس محمدی روی تخت بیمارستان به شایعات عجیبی پیرامون به کما رفتن این بازیگر در اینستاگرام دامن زد.

عکسی از نرگس محمدی در تئاتر پروین اعتصامی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن نرگس محمدی که نقش پروین اعتصامی را بازی میکند درگذشته است. در ادامه با خبر حال نرگس محمدی بازیگر همراه فیگار بمانید.

حال وخیم نرگس محمدی

نرگس محمدی بیمارستان

حال وخیم نرگس محمدی
نرگس محمدی بیمارستان, حال نرگس محمدی بازیگر

بستری شدن نرگس محمدی

عکسی از نرگس محمدی در تئاتر جدیدش پروین منتشر شده است که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است و متاسفانه در شبکه های مجازی با اعلام این خبر که وی در بیمارستان بستری است و آیا او زنده می ماند، به دروغ این صحنه از نمایش را واقعی وانمود کرده اند.

در واقع تصویر مربوط به تئاتر «پروین» است که حدود یک ماه قبل روی صحنه رفته و نرگس محمدی نقش محوری نمایش را برعهده دارد. تصویر هم زمانی به ثبت رسیده که در بخشی از این نمایش، صحنه به شکل بیمارستان طراحی شده و براساس داستان حال نرگس محمدی خوب نیست و قصه از تخت بیمارستان هم می‌گذرد.

حال وخیم نرگس محمدی
حال نرگس محمدی بازیگر, بستری شدن نرگس محمدی

نرگس محمدی بازیگر تلوزیون، سینما و تئاتر کشور  است. نرگس محمدی با علی اوجی (تهیه‌کننده و بازیگر فیلم‌های کمدی) ازدواج کرده است. نرگس محمدی با ایفای نقش در سریال «ستایش» به شهرت زیادی دست یافت. نرگس محمدی از بازیگران کم حاشیه کشور است.


بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حال وخیم نرگس محمدی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *