برنامه سندباد روی آنتن شبکه دو رفت ؛ روایتی متفاوت از تجربیات جهانگردان خارجی و ایرانی

برنامه سندباد نام یکی از تازه‌ترین تولیدات شبکه دو سیماست که با هدف آشنایی مخاطبان ایرانی با کشورهای جهان از دریچه روایات و بازگویی تجربه‌های جهانگردان است.

«سندباد» مواجهه متفاوت با تجربیات جهانگردان خارجی و ایرانی است که از دیشب روی آنتن شبکه دو رفت. در ادامه با خبر برنامه تلوزیونی سندباد همراه فیگار بمانید.

برنامه سندباد

برنامه سندباد شبکه دو

برنامه سندباد
برنامه سندباد شبکه دو, سندباد, برنامه تلوزیونی سندباد

یکی از اهداف برنامه «سندباد» پرداختن به موضوعات مختلف کشورهای متفاوت در حوزه فرهنگ و سبک زندگی در فرمی جدید و متنوع شامل بخش‌های گوناگونی چون گفت‌وگو، مصاحبه، گزارش، مستند و مناظره است.

محور اصلی این برنامه گفت‌وگو با جهانگردان و گردشگران خارجی و ایرانیانی است که به نحوی تجربه زیست یا ارتباط با خارج از ایران را داشته‌اند. پرداختن به موضوعات مختلف در حوزه سبک زندگی و همچنین جزییات مغفول مانده در این حوزه از رویکردهای مهم برنامه محسوب می‌شود.

همچنین ارتباط بدون میانجی و مستقیم با شرح زندگی مسافران از فرهنگ‌های مختلف و شنیدن روایات و تجربیات بی واسطه آنان تصویری واقعی و بدون کژتابی‌های نشات گرفته از شبکه‌های مجازی و رسانه‌های خبری را به دست می‌دهد.

برنامه سندباد کی پخش میشود ؟

برنامه «سندباد» هر هفته دوشنبه حوالی ساعت 22:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. بازپخش این برنامه روز بعد ساعت 7 و 15 خواهد بود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برنامه سندباد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


4 thoughts on “برنامه سندباد روی آنتن شبکه دو رفت ؛ روایتی متفاوت از تجربیات جهانگردان خارجی و ایرانی

  1. الان برنامه سند باد تموم شد اون قسمت که درباره روسیه بود دیدم کلی لذت بدم عاااالی بود خیلی عالی …
    بعد از مدتها از تلویزیون یه برنامه خوب و عالی و جالب دیدیم..از هممنمه دست انرمارانش ممنونم

  2. با عرض سلام و خدا قوت ،
    برنامه سند باد خیلی برنامه قشنگ و جذابه ،
    خیلی دوسش دارم ،
    و بیشتر دوست دارم در مورد سیستم آموزش و پرورش کشورهای پیشرفته ،مهمان داشته باشین

  3. سلام . روز به خیر بنده و برادرم و چند تن از دوستان با دوچرخه به ۱۰ کشور سفر کرده ایم و خاطرات خوبی از سفرها مون داریم . آیا این امکان وجود دارد تا برنامه شما به عنوان میهمان شرکت کنیم

  4. سلام‌ روز به خیر .بنده و برادرم و چند تن از دوستان با دوچرخه به ۱۰ کشور سفر کرده ایم و خاطرات خوبی از سفرهامون داریم . اگر امکان داشته باشد به عنوان میهمان در برنامه شما حضور داشته باشیم با هدف ارتقا فرهنگ گردشگری و دوچرخه سواری . با تشکر
    ۰۹۱۲۷۸۸۴۱۱۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *