ماجرای حضور صوفیان در حرم امام رضا(ع) چه بود؟ ؛ توضیحات آستان قدس + فیلم

ویدئویی از عده‌ای صوفی اهل سنت منتشر شده که نشان می‌دهد آنها در حال انجام مناسک خود در حرم امام رضا علیه السلام هستند، این کار انتقادهایی را برانگیخته است.

دیروز عده‌ای که آن‌ها را صوفی می‌نامیدند در حرم امام رضا(ع) با صدای بلند شروع به جمع‌خوانی کرده بودند. در ادامه با خبر صوفی اهل سنت در حرم امام رضا همراه فیگار بمانید.

صوفی اهل سنت

حرم امام رضا صوفیان

صوفی اهل سنت
صوفیان در حرم امام رضا, حرم امام رضا صوفیان

صوفیان در حرم امام رضا

انتشار تصاویر زیارت گروهی جمعی از پیروان یکی از فِرق اهل سنت و اجرای مراسم ویژه‌ آنها در حرم مطهر رضوی با واکنش‌های متفاوتی روبه‌رو شد.

دیروز عده‌ای که آن‌ها را صوفی می‌نامیدند در حرم امام رضا(ع) با صدای بلند شروع به جمع‌خوانی کردند که این اقدام آن‌ها اعتراض‌هایی را به دنبال داشت. معترضان می‌گفتند که چرا خادمان با این افراد برخورد نکردند.

برخلاف این جوسازی‌ها بلافاصله خدام به سراغ این افراد رفته و آن‌ها را به بیرون هدایت می‌کنند. ممنوعیت خواندن با صدای بلند در حرم سبب جلوگیری خادمان از اقدام این افراد شد.

فیلم صوفیان در حرم امام رضا

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار صوفی اهل سنت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *