رونمایی از پیراهن دوم بارسلونا ؛ نقشه شهر بارسلون را بر روی لباس نقش بستند!

پیراهن دوم بارسلونا ، با همکاری کمپانی نایکی تیم فوتبال بارسلونا از پیراهن دوم خود که نقشه شهر بارسلون را بر روی لباس نقش بسته است در فصل جدید رونمایی کرد.

بارسلونا به‌طور رسمی از پیراهن دومش برای فصل 23-2022 رونمایی کرد. در ادامه با خبر لباس بارسلونا 2022 همراه فیگار بمانید.

پیراهن دوم بارسلونا

پیراهن جدید بارسلونا

پیراهن دوم بارسلونا
لباس دوم بارسلونا, پیراهن جدید بارسلونا

لباس دوم بارسلونا

بارسلونا که پیش از این از پیراهن اولش برای فصل جدید که قرار است از مرداد ماه آغاز شود رونمایی کرده بود، حالا تصاویری از پیراهن دومش را نیز منتشر کرده است.

باشگاه بارسلونا با همکاری کمپانی نایکی از پیراهن دوم خود در فصل 23-2022 در حالی رونمایی کرد که رنگ این لباس الهام گرفته شده از رنگ طلایی لباس دوم این تیم در سال 1992 است و همچنین نقشه شهر بارسلونا با اشاره به مکان‌های مورد استفاده در بازی‌های المپیک 1992 که در کاتالونیا برگزار شد، روی این پیراهن دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پیراهن دوم بارسلونا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *