هشام رستم بازیگر معروف تونسی در سریال «سلمان فارسی» درگذشت + عکس

هشام رستم بازیگر سرشناس تونسی که در سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری نیز نقش‌آفرینی کرده بود، دیروز درگذشت.

هشام رستم، بازیگر تونسی سریال «سلمان فارسی» درگذشت. در ادامه با خبر درگذشت بازیگر سریال سلمان فارسی همراه فیگار بمانید.

هشام رستم بازیگر

بازیگر سریال سلمان فارسی

هشام رستم بازیگر
هشام رستم, بازیگر سریال سلمان فارسی درگذشت, درگذشت بازیگر سریال سلمان فارسی

بازیگر سریال سلمان فارسی درگذشت

وزارت فرهنگ تونس اعلام کرد هشام رستم بازیگر تونسی که در فیلم‌های بین‌المللی چون بیمار انگلیسی و سریال سلمان فارسی بازی کرده بود دیروز سه‌شنبه در 75 سالگی درگذشت.

رستم تابستان و پائیز 99 در ایران اقامت داشت و نقش یکی از رهبران دیرانی منطقه شامات را در فصل بیزانس سریال سلمان فارسی بازی کرد. علت درگذشت وی طبیعی اعلام شده است.

هشام رستم بازیگر
درگذشت بازیگر سریال سلمان فارسی, بازیگر سریال سلمان فارسی

رستم که به عنوان تأثیرگذارترین بازیگر تونسی نسل خود شناخته می‌شود، از وقتی در فرانسه تحصیل می کرد شروع به بازیگری کرد و به عنوان مجری در تئاتر ملی مردم کار کرد. او اواسط دهه 1970 وارد سینما شد.

رستم سال ۱۹۸۸ به زادگاهش بازگشت و در مجموعه‌ای از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی داخلی نقش‌آفرینی کرد. وی در دو فصل مدیریت جشنواره تئاتر کارتاژ را نیز برعهده داشت.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار هشام رستم بازیگر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *