بازیگر نقش رحمان برادر بهمن خان در سریال یاغی کیست ؟ + بیوگرافی

مهدی حسینی نیا بازیگر نقش برادر بهمن در سریال یاغی است و در قالب شخصیت مرموز رحمان هنرنمایی کرده و بیشتر سکانس هایی که حضور دارد.

بازی مهدی حسینی نیا در نقش برادر بهمن خان در سریال یاغی واقعا تماشایی است. با زندگینامه این هنرمند آشنا شوید. در ادامه با خبر بازیگر نقش برادر بهمن خان در سریال یاغی همراه فیگار بمانید.

بازیگر نقش برادر بهمن در سریال یاغی

مهدی حسینی نیا یاغی

بازیگر نقش برادر بهمن در سریال یاغی
بیوگرافی مهدی حسینی نیا, مهدی حسینی نیا یاغی, برادر بهمن خان یاغی

برادر بهمن خان یاغی

سریال یاغی که توسط محمد کارت ساخته شده مجموعه‌ی تلویزیونی ایرانی در ژانر درام است که برای سرویس نمایش خانگی فیلیمو ساخته شده است. فیلم‌نامه‌ی آن را پدرام پورامیری، حسین دوماری و کارت بر اساس رمان سالتو به نویسندگی مهدی افروزمنش به نگارش درآورده‌اند.

بیوگرافی مهدی حسینی نیا

بازیگر نقش برادر بهمن در سریال یاغی
برادر بهمن خان یاغی, بازیگر نقش برادر بهمن خان در سریال یاغی

مهدی حسینی نیا متولد سال ۱۳۶۰ و مهندس نرم افزار کامپیوتر است. او بازیگری را از سال ۱۳۸۹ با تئاتر شروع کرد و سپس وارد سینما شد. این بازیگر پرکار از سال ۱۳۸۹ با بازی در فیلم «اینجا بدون من» فعالیتش را در سینما آغاز کرد و تاکنون در ۲۰ فیلم سینمایی بازی کرده است. از جمله فعالیت‌های او در تئاتر می‌توان به بازی در نمایش‌های صور اسرافیل و او شمال من، جنوب من، شرق و غرب من بود اشاره کرد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازیگر نقش برادر بهمن در سریال یاغی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *