فایل صوتی لو رفته محسن تنابنده ؛ صحبت های جنجالی علیه قالیباف و علم الهدی!

فایل صوتی لو رفته محسن تنابنده علیه مسئولان عالی رتبه از جمله محمدباقر قالیباف و آیت الله احمد علم الهدی به یکی از ترند ترین موضوعات فضای مجازی تبدیل شد.

فایل صوتی محسن تنابنده اخیرا فاش شده است. در این فایل صوتی،‌ این بازیگر و کارگردان سرشناس ایران حمله تندی به قالیباف و علم الهدی دارد. در ادامه با خبر محسن تنابنده قالیباف همراه فیگار بمانید.

فایل صوتی لو رفته محسن تنابنده

صحبت محسن تنابنده

فایل صوتی لو رفته محسن تنابنده
صحبت های جنجالی محسن تنابنده, صحبت محسن تنابنده, فایل صوتی محسن تنابنده

محسن تنابنده فایل صوتی

در این فایل صوتی که اصالت آن هنوز تایید نشده است و ممکن است تقلید صدا باشد، محسن تنابنده در سخنانی جنجالی به تندی از مسئولان و روحانیون انتقاد می کند. هنوز از سوی خود محسن تنابنده هیچ واکنشی درباره انتشار فایل صوتی رخ نداده است و او این صحبت‌های تند درباره قالیباف رئیس مجلس و احمد علم الهدی را تایید یا تکذیب نکرده است.

بخش دوم صحبت های عجیب محسن تنابنده در خصوص آیت الله سید احمد علم الهدی است که به دلیل توهین های مکرر به ساحت این عالم دین از فایل منتشر شده حذف می گردد.

فایل صوتی لو رفته از صحبت های جنجالی محسن تنابنده علیه قالیباف و علم الهدی

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فایل صوتی لو رفته محسن تنابنده سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *