عدم پخش بازی های جام جهانی از تلویزیون ؛ طالبان حق پخش را خرید صداوسیما نه!

لیستی از کشورهایی که حق پخش جام‌جهانی را خریداری کرده‌اند منتشر شده و نامی از ایران در آن نیست و سوال این است که ایران جام جهانی قطر را پخش نمی کند ؟

صداوسیمای ایران هنوز حق پخش بازی‌های جام جهانی را به‌طور رسمی نخریده است! در ادامه با خبر ماجرای پخش نشدن جام جهانی در تلوزیون همراه فیگار بمانید.

پخش جام‌جهانی

پخش نشدن جام جهانی در تلوزیون

پخش جام‌جهانی
پخش نشدن جام جهانی در تلوزیون, ماجرای پخش نشدن جام جهانی در تلوزیون

ماجرای عدم پخش بازی های جام جهانی از تلوزیون چیست؟

تا 4 ماه آینده رقابت‌های جام جهانی قطر آغاز می‌شود و احتمالا جام جهانی پیش رو به خاطر شرایط خاص قطر، چالش‌ها و مشکلاتی که پیش آمده و البته گرمای کشور قطر، یکی از خاص‌ترین جام‌جهانی‌های تاریخ خواهد بود.

برگزاری این جام برای سایر کشورها دغدغه خاصی ندارد ولی ظاهرا در ایران قرار است یک جای کار تا ثانیه‌های آخر بلنگد. موضوع جدید مربوط به پخش زنده بازی‌های جام جهانی است که به قرار، صداوسیمای ایران هنوز حق پخش این بازی‌ها را به‌طور رسمی نخریده است.

پخش جام‌جهانی
ماجرای عدم پخش بازی های جام جهانی از تلوزیون, جام جهانی قطر

موضوع پخش زنده رقابت‌های فوتبال یکی از موضوعاتی است که هرگز در ایران حل نشده است. در جهان فوتبال فروش حق پخش یکی از مهمترین منابع درآمدی باشگاه‌ها، میزبانان رقابت‌های مهم فوتبال و نهادهای اداره کننده فوتبال مانند فیفا است  اما صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران اساسا زیر بار چنین منطق ساده‌ای نمی‌رود.

از آنجا که هنوز چند ماه دیگر به شروع بازی‌های جام جهانی مانده، بعید است تلویزیون واکنش خاصی داشته باشد؛ به‌ویژه اینکه مسئولان این سازمان برای جام جهانی قبلی که در روسیه برگزار شد، نیز چنین داستانی داشتند و درست در ثانیه‌های پایانی توانستند بازی‌های جام جهانی را پخش کنند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پخش جام‌جهانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *