حضور هنرمندان معروف در دومین مراسم آیین سپاس تهیه کنندگان! + عکس

در دومین مراسم آیین سپاس تهیه کنندگان جمعی از چهره ها و هنرمندان معروف ایرانی حضور پیدا کردند، بازیگرانی همچون نیکی کریمی تا مهران مدیری.

مراسم آیین سپاس تهیه کنندگان سینمای ایران با حضور جمعی از هنرمندان ، بازیگران و تهیه کنندگان سینما برگزار شد. در ادامه با خبر مراسم آیین سپاس تهیه کنندگان همراه فیگار بمانید.

دومین مراسم آیین سپاس تهیه کنندگان

سپاس از تهیه کنندگان

دومین مراسم آیین سپاس تهیه کنندگان
مراسم آیین سپاس تهیه کنندگان, دومین مراسم آیین سپاس از تهیه کنندگان

دومین مراسم آیین سپاس از تهیه کنندگان

دومین دوره از آیین سپاس تهیه کننده ها در سینمای ایران با حضور هنرمندان مشهور برگزار شد. در این مراسم در کنار جامعه صنفی تهیه کنندگان هنرمندانی همچون سعید راد، محمذرضا شریفی نیا، هوتن شکیبا، پریناز ایزدیار، اندیشه فولادوند، نسیم ادبی، سینا مهراد، سعید سهیلی، صبا سهیلی و فریبا کوثری حضور داشتند.

نخستین دوره آیین سپاس تهیه کننده ها در سینمای ایران سال 1398 برگزار شد. در سال های 1399 و 1400 به دلیل شیوع کرونا این مراسم برپا نشد و در ادامه این حرکت صنفی، دومین دوره این جشن شب گذشته به اجرا رسید.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دومین مراسم آیین سپاس تهیه کنندگان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *