جدایی پیکه و شکیرا ؛ دلیل واقعی جدایی شکیرا و جرارد پیکه فاش شد

دلیل اصلی جدایی پیکه و شکیرا چیست؟ شوهر خواهر سابق شکیرا دلیل واقعی جدایی او و جرارد پیکه را فاش کرد. در ادامه مطلب شکیرا و پیکه جدایی همراه فیگار باشید.

شکیرا با صورتی پر از خنده همراه با مردی خوش قیافه و ناشناس در حال موج سواری در سواحل اسپانیا دیده شد و پسرش میلان را نیز به همراه داشت.

جدایی پیکه و شکیرا

دلیل واقعی جدایی شکیرا و جرارد پیکه فاش شد

شکیرا و پیکه جدایی, جدایی شکیرا پیکه, طلاق پیکه وشکیرا
شکیرا و پیکه جدایی, جدایی شکیرا پیکه, طلاق پیکه وشکیرا

پس از چند هفته شایعه‌پراکنی درباره جدایی این دو نفر و دلایل این تصمیم‌‌شان آنها سرانجام در بیانیه‌ای مشترک این موضوع را تأیید کردند اما ظاهراً اختلافات همچنان ادامه دارد و این بار پای حضانت دو فرزندشان، میلان و ساشا در میان است. همسر پیکه پس از جدایی از این بازیکن اسپانیایی، دو فرزندش را به تعطیلات برده و در نظر دارد که در آینده نزدیک به طور کلی آنها را از اسپانیا خارج کند و به میامی آمریکا ببرد، جایی که قبلاً هم سکونت داشته و دارای یک عمارت بزرگ است.

بیشتر بخوانید:

در طرف دیگر اما پیکه نمی‌خواهد چنین اجازه‌ای را به شکیرا بدهد و دور شدن فرزندانش از شهری که تمام عمرشان در آن زندگی کرده‌اند را به صلاح آنها نمی‌داند. به تازگی شریک زندگی سابق یکی از خواهران شکیرا دلیل واقعی جدایی آنها را فاش کرد. روبرتو گارسیا، در مصاحبه ای اطمینان داد که خواهر زن سابقش و این بازیکن فوتبال به نظر رابطه ای عالی داشتند، اما در واقعیت مشکلاتی بین آنها وجود داشت. دلیل اصلی این مشکلات، ماه ها پیش آغاز شد و دلایل آن صرفا اقتصادی بود.

جدایی پیکه و شکیرا

شکیرا و پیکه جدایی, جدایی شکیرا پیکه, طلاق پیکه وشکیرا
شکیرا و پیکه جدایی, جدایی شکیرا پیکه, طلاق پیکه وشکیرا

گارسیا گفت که پیکه از شکیرا مبلغ زیادی برای سرمایه گذاری برای شغل دیگری درخواست کرد، اما او نپذیرفت، چراکه والدین شکیرا با این کار موافقت نکردند و ظاهرا آنها هستند که درباره امور مالی شکیرا، تصمیم نهایی را می گیرند. این زوج سابق که دو پسر ۹ و ۷ ساله به نام های میلان و ساشا دارند، در بیانیه ای مشترک تایید کردند که از هم جدا شده و از طرفداران و رسانه ها خواستند که حریم خصوصی شان را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جدایی پیکه و شکیرا  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *