تاریخ انتشار بازی Goat Simulator 3 برای کامپوتر و کنسول اعلام شد [+عکس]

استودیو Coffee Stain تاریخ انتشار بازی Goat Simulator 3 را برای PC و کنسول اعلام کرد و به رونمایی از محتوای نسخه‌های مختلف آن پرداخت.

تازه‌ترین بازی سری Goat Simulator روز هفدهم نوامبر (26 آبان) برای کنسول‌های نسل جدید و کامپیوتر از راه خواهد رسید. در ادامه با خبر دانلود بازی Goat Simulator 3 همراه فیگار بمانید.

تاریخ انتشار بازی Goat Simulator 3

زمان انتشار بازی goat simulator 3

تاریخ انتشار بازی Goat Simulator 3
بازی Goat Simulator 3 کی منتشر می‌شود, زمان انتشار بازی goat simulator 3

بازی Goat Simulator 3 کی منتشر می‌شود ؟

در جدیدترین اخبار صنعت گیم مطلع شدیم که استودیو بازی‌سازی coffee stain از تاریخ انتشار Goat simulator 3 رونمایی کرد که براساس آن اثر مورد نظر قرار است در تاریخ 17 نوامبر( 26 آبان ) به طور انحصاری از طریق فروشگاه اپیک گیمز برای پلتفرم پی‌سی و همچنین سایر پلتفرم‌ها همچون پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس/ سری اس عرضه شود.

شخصیت اصلی بازی Goat Simulator جدید، Pilgor نام دارد که قرار است وارد شهر San Angora شود. این شهر دارای مناطق مختلف، چالش‌های جدید و رویدادهای فراون خواهد بود. علاوه‌بر این، Pilgor می‌تواند با ضربات فیزیکی و تجهیزات جنگی مختلف به مانند لیزر و موشک، به مردم شهر حمله کند و به تخریب مکان‌های مختلف بپردازد.

تاریخ انتشار بازی Goat Simulator 3
بازی goat simulator 3, دانلود بازی Goat Simulator 3

استودیو Coffee Stain دلیل انتخاب Goat Simulator 3 به‌عنوان اسم بازی جدید را اعلام کرد. نیکات علی با اشاره به سردرگمی طرفداران نسبت به انتخاب شماره 3 گفت که او نتوانسته دلیل واقعی این امر را پیدا کند و اینکه اعضای استودیو Coffee Stain North که خالقان این اثر هستند؛ تمایلی برای اعلام دلیل نداشته‌اند؛ اما او به شوخی دلایلی را برشمرده که با فضای کمدی بازی همخوانی دارد. برای نمونه سینماتوگرافر می‌گوید که سه بز روی جلد بازی قرار دارند و در نتیجه باید اسم بازی Goat Simulator 3 باشد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ انتشار بازی Goat Simulator 3 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *