اسامی و بازیگران سریال خون سرد امیر آقایی [+عکس و خلاصه داستان]

سریال خون سرد به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه کنندگی بهمن کامیار محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر “جنایی، خانوادگی، معمایی” است.

سریال «خون سرد» به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه کنندگی بهمن کامیار از ۲۸ مرداد وارد شبکه نمایش خانگی می شود. در ادامه با خبر امیر آقایی در سریال خون سرد همراه فیگار بمانید.

سریال خون سرد

امیر آقایی سریال خون سرد

سریال خون سرد

سریال خون سرد
امیر آقایی در سریال خون سرد, امیر آقایی سریال خون سرد

سریال خون سرد کی پخش می‌شود

این سریال جدیدترین مجموعه نمایش خانگی است که از ۲۸ مرداد از فیلم نت پخش خواهد شد. این سریال که حضور امیر آقایی با گریم عجیبش در آن است خبری از سریالی خاص می دهد که قطعا با پخش آن بسیار جنجال به پا خواهد کرد. در واقع این سریال در سبک سریال دکستر می باشد.

بازیگران سریال خون سرد

 

سریال خون سرد
سریال خون سرد کی پخش می‌شود, بازیگران سریال خون سرد

بازیگران چون سارا رسول زاده، سارا بهرامی، لیندا کیانی، پریوش نظریه، علیرضا ثانی فر، امیر آقایی و شهرام حقیقت دوست در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان سریال خون سرد

سریالی که درباره‌ی یک سلسه قتل زنجیره‌ای بوده که پلیس میانسالی مامور پیگیری و بررسی آن‌ها می‌شود. این پلیس دوستی در پزشکی قانونی دارد که مسؤول کالبد شکافی اجساد است و برای بخش جنایی پلیس به‌عنوان کارشناس کار می‌کند. با پیشروی قصه مشخص می‌شود که…

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار لعیا زنگنه در عشق کوفی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *