بازگشت باران کوثری به سینما ؛ فیلمی با بازی باران کوثری مجوز نمایش گرفت [+عکس]

فیلم شهر خاموش دومین اثر بلند سینمایی احمد بهرامی پس از فیلم «دشت خاموش» است که موفق به کسب جایزه افق‌های ونیز شده بود.

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش دو فیلم موافقت کرد. در ادامه با خبر باران کوثری در فیلم شهر خاموش همراه فیگار بمانید.

فیلم شهر خاموش

شهر خاموش باران کوثری

فیلم شهر خاموش
فیلم شهر خاموش باران کوثری, شهر خاموش باران کوثری, باران کوثری در فیلم شهر خاموش

فیلم شهر خاموش باران کوثری مجوز گرفت

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیرش که توسط روابط عمومی سازمان سینمایی منتشرشده است، با صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های: «شهر خاموش» به تهیه‌کنندگی سیدرضا محقق و کارگردانی احمد بهرامی و «خط نجات» به تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی و کارگردانی وحید موسائیان موافقت کرد.

فیلم شهر خاموش
فیلم شهر خاموش باران کوثری, شهر خاموش باران کوثری, باران کوثری در فیلم شهر خاموش

باران کوثری، علی باقری، بابک کریمی، بهزاد دورانی، محسن مهری دروی، کریم و حبیب شراهی برادران دوقلو از دیگر بازیگران «شهر خاموش» هستند که جلوی دوربین مسعود امینی‌تیرانی رفته‌اند.

«شهر خاموش» دومین اثر بلند سینمایی احمد بهرامی پس از فیلم «دشت خاموش» است که موفق به کسب جایزه افق‌های ونیز شده بود. این دو فیلم اشتراکاتی در سبک ساخت دارند که به عنوان سبک فیلمسازی بهرامی شناخته می‌شوند.

 

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برخورد فیلم شهر خاموش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *