لیدی گاگا با انتشار عکسی حضور خود را در «جوکر ۲» تایید کرد [+عکس]

لیدی گاگا در جوکر 2 ، او با گذاشتن یک پست اینستاگرامی در صفحه شخصی اش رسما حضورش در «جوکر ۲»  به کارگردانی تاد فیلیپس را تایید کرد.

لیدی گاگا بازیگر و خواننده آمریکایی با گذاشتن یک تیزر موزیکال در رسانه های اجتماعی، حضور خود در «جوکر ۲» را تایید کرد. در ادامه با خبر لیدی گاگا جوکر 2 همراه فیگار بمانید.

لیدی گاگا در جوکر 2

حضور لیدی گاگا در جوکر

لیدی گاگا در جوکر 2
تایید حضور لیدی گاگا در فیلم جوکر, حضور لیدی گاگا در جوکر, لیدی گاگا جوکر 2

تایید حضور لیدی گاگا در فیلم جوکر

در دنباله «جوکر» با عنوان «جوکر: Folie à Deux »، لیدی گاگا مقابل واکین فینیکس بازی می کند. فینیکس نیز پس از کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد سال ۲۰۱۹ به نقش جوکر برمی گردد.

لیدی گاگا در جوکر 2
تایید حضور لیدی گاگا در فیلم جوکر, حضور لیدی گاگا در جوکر, لیدی گاگا جوکر 2

در ماه ژوئن گزارش شده بود که گاگا نقش هارلی کوین را قسمت جدید جوکر که قرار است یک فیلم موزیکال باشد، بازی خواهد کرد. فیلیپس کارگردان فیلم اول نیز در تاریخ ۷ ژوئن جلد فیلمنامه قسمت دوم را در اینستاگرام خود قرار داده بود عنوان قسمت دوم را در بخش کپشن نوشته بود. کمپانی وارنر روز گذشته ۳ آگوست، تاریخ اکران قسمت دوم «جوکر» را روز ۴ اکتبر ۲۰۲۴ اعلام کرد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برخورد لیدی گاگا در جوکر 2  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *