اولیویا نیوتون جان درگذشت ؛ خواننده و بازیگر نامدار انگلیسی درگذشت +[عکس]

اولیویا نیوتون جان درگذشت . نیوتون بازیگر فیلم «گریس» در سن 73 سالگی درگذشت. در ادامه مطلب درگذشت اولیویا نیوتون جان همراه فیگار باشید.

اولیویا نیوتن-جان خواننده زن مشهور پاپ دهه ۱۹۷۰ که در فیلم هایی از جمله «گریس» و «زانادو» بازی کرده بود، روز دوشنبه ۸ آگوست در ۷۳ سالگی درگذشت.

اولیویا نیوتون جان درگذشت

خواننده و بازیگر نامدار انگلیسی درگذشت +[عکس]

درگذشت اولیویا نیوتون جان, بازیگر فیلم گریس درگذشت
درگذشت اولیویا نیوتون جان, بازیگر فیلم گریس درگذشت

جان استرلینگ، همسر اولیویا نیوتن جان با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی از درگذشت وی در مزرعه‌اش در جنوب کالیفرنیا در روز دوشنبه در کنار خانواده‌اش خبر داد. هرچند علت درگذشت وی در این بیانیه ذکر نشده اما او از جوانی با سرطان در جنگ بود و این بیماری برای سومین بار سال ۲۰۱۷ در او ظاهر شد و تلاش او برای اطلاع‌رسانی درباره این برنامه بخش مهمی از زندگی وی را تشکیل داد و او کمک زیادی به تحقیقات پزشکی برای مقابله با سرطان کرد.

بیشتر بخوانبد:

اولیویا نیوتون جان درگذشت

درگذشت اولیویا نیوتون جان, بازیگر فیلم گریس درگذشت
درگذشت اولیویا نیوتون جان, بازیگر فیلم گریس درگذشت

اولیویا نیوتن جان در سال ۱۹۷۱ با ترانه «اگر نه برای تو» به شهرت رسید و در سال ۱۹۷۳ با ترانه «بگذار من آنجا باشم» شهرتش چندین برابر شد. با این حال موفقیت عظیم نیوتن جان هنگامی رخ داد که او در فیلم «گریس» مقابل جان تراولتا ظاهر شد. نیوتن جان ۴ بار در طول دوران زندگی اش برنده جایزه گرمی شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اولیویا نیوتون جان درگذشت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *