6 ساله شدن بلک پینک ؛ گروه بلک پینگ به مناسبت ششمین سالگرد تشکیل گروه فیلمی را منتشر کرد [+فیلم]

فیلم منتشر شده از ششمین سالگرد تشکیل گروه بلک پینک به یکی از پربیننده ترین ویدیوهای اینستاگرام در میان طرفداران این گروه موسیقی دخترانه تبدیل شده است.

فیلم منتشر شده از گروه بلک پینک به مناسبت ششمین سالگرد تشکیل گروه را تماشا خواهید کرد. در ادامه با خبر گروه بلک پینک سالگرد همراه فیگار بمانید.

ششمین سالگرد تشکیل گروه بلک پینک

ششمین سالگرد بلک پینک

ششمین سالگرد تشکیل گروه بلک پینک
سالگرد تشکیل گروه بلک پینک, ششمین سالگرد بلک پینک, گروه بلک پینک سالگرد

سالگرد تشکیل گروه بلک پینک

بلک پینک یک گروه دخترانه کره ای متشکل از جیسو، جنی، رزی و لیسا است که ۶ سال پیش در آگوست ۲۰۱۶ این گروه با آلبوم خود به نام اسکوئر وان آغاز به کار کرد. آنها جوایز بین المللی زیادی کسب کرده و رکوردهای فراوانی شکسته اند.

کمپانی وای جی (YG Entertainment) از سال 2009 شروع به جذب نوجوانان با استعداد برای گروه دخترانه جدید خود در آینده کرد در ابتدا قرار بود 7 نفر از با استعدادترین کارآموزان جذب این گروه شوند اما در نهایت پس از چند سال تاخیر سرانجام در سال 2016 با 4 عضو به عموم مردم معرفی شد.

فیلم ششمین سالگرد تشکیل گروه دخترانه بلک پینک با زیرنویس فارسی

دانلود و تماشای آنلاین فیلم

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برخورد ششمین سالگرد تشکیل گروه بلک پینک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *