رکوردشکنی فیلم Prey ؛ پیش درآمد Predator در شبکه هولو [+عکس]

شبکه هولو اعلام کرد که فیلم Prey رکورد افتتاحیه تمامی برنامه‌های این شبکه را که شامل فیلم و سریال ها می‌شود ، شکسته است!!

روز جمعه هفته گذشته فیلم Prey از شبکه هولو پخش شد. این فیلم ترسناک درواقع قسمت پیش درآمد فیلم Predator است و توانسته با نقدهای مثبت منتقدان و بینندگان مواجه شود. در ادامه با خبر فیلم Pray شبکه هولو همراه فیگار بمانید.

فیلم Prey رکورد

رکورد فیلم pray

فیلم Prey رکورد
رکورد شکنی فیلم Prey, رکورد فیلم pray, فیلم Pray شبکه هولو

رکورد شکنی فیلم Prey

حالا فیلم شکار کار خود را با رکوردشکنی آغاز کرده است. هالیوودریپورتر گزارش داد که فیلم Prey موفق شده است در رتبه اول بزرگ‌ترین افتتاحیه تمامی برنامه‌های شبکه هولو که شامل فیلم و سریال می‌شود، قرار بگیرد و یک رکوردشکنی بزرگ را ثبت کند.

فیلم «شکار» پنجمین فیلم از فرنچایز «غارتگر» است و پیش‌درآمدی برای آثار قبلی می باشد. اتفاقات این فیلم در قرن نوزدهم میلادی جریان دارد و داستان یک زن جنگجوی کومانچی به نام نارو با بازی امبر میدتاندر را دنبال می‌کند که با یک موجود بسیار پیشرفته و خونخوار روبه‌رو شده است.

فیلم Prey رکورد
رکورد فیلم pray, فیلم Pray شبکه هولو, فیلم Prey

مانند بسیاری از سرویس‌های استریم، دیزنی آماری از میزان ساعت تماشا یا تعداد بینندگان این فیلم را منتشر نکرده است. همچنین طبق گزارش‌ها گفته می‌شود که فیلم Predator جدید پربیننده‌ترین فیلم بخش استار پلاس شبکه دیزنی پلاس در آمریکای لاتین بوده است که آمار آن براساس میزان ساعت تماشا در سه روز اول پخش محاسبه و اعلام شده است.

اتفاقات قسمت پیش درآمد فیلم Predator حدود ۳۰۰ سال قبل در ملت کومانچی جریان دارد که تمرکز فیلم Prey روی زن جوانی به‌نام نارو خواهد بود که یک جنگجوی درنده و بسیار ماهر است که در سایه برخی از افسانه‌ای‌ترین شکارچیان قبلیه خود بزرگ شده است. بنابراین زمانی‌که قبیله آن‌ها مورد تهدید قرار می‌گیرد، او برای دفاع از مردمش بلند می‌شود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم Prey رکورد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *