حمله به سلمان رشیدی در آمریکا ؛ هادی مطر ضارب سلمان رشیدی کیست؟ [+عکس]

مقامات آمریکا چند ساعت پس از حمله به سلمان رشیدی نویسنده مرتد آیات شیطانی، هویت و مشخصات ضارب سلمان رشدی را منتتشر کردند.

سلمان رشدی نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی در نیویورک هدف حمله قرار گرفته است. در ادامه با خبر حمله به سلمان رشیدی در نیویورک همراه فیگار بمانید.

حمله به سلمان رشیدی

چاقو خوردن سلمان رشیدی

حمله به سلمان رشیدی
حمله به سلمان رشیدی در آمریکا, چاقو خوردن سلمان رشیدی

حمله به سلمان رشیدی در آمریکا

خبرنگار آسوشیتدپرس گزارش داده سلمان رشدی، نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی که به ساحت پیامبر اسلام (ص) اهانت کرده بود هنگامی که قصد سخنرانی در نیویورک داشت مورد حمله واقع شد.

پلیس ایالتی نیویورک در بیانیه‌ای تأیید کرده او احتمالاً از ناحیه گردن هدف ضربه چاقو قرار گرفته است. در این بیانیه آمده است: «ساعت ۱۱ صبح ۱۲ اوت ۲۰۲۲ یک مظنون مرد به سمت تریبون دوید و به رشدی و مصاحبه‌کننده حمله‌ور شد. رشیدی ظاهراً بر اثر اصابت چاقو در ناحیه گردن زخمی شد و با بالگرد به بیمارستانی در آن ناحیه منتقل شد.»

حمله به سلمان رشیدی
چاقو خوردن سلمان رشیدی, حمله به سلمان رشیدی در نیویورک

آنگونه که رسانه‌های آمریکایی به نقل از مقامات پلیس اعلام کردند هادی مَطر ضارب سلمان رشیدی ، ۲۴ سال سن دارد و در ایالت کالیفرنیا به دنیا آمده، اما اخیراً به ایالت نیوجرسی مهاجرت کرده است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حمله به سلمان رشیدی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *