اولین تریلر فصل ششم سریال Rick and Morty منتشر شد! [+عکس و تریلر]

در هفته‌های گذشته اعلام شد فصل جدید انیمیشن Rick and Morty از 13 شهریور پخش خواهد شد. حال اولین تریلر فصل ششم ریک اند مورتی منتشر شده است.

Adult Swim تریلر جدیدی از فصل ششم سریال Rick and Morty منتشر کرده که پخش آن از یکشنبه ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور) آغاز خواهد شد. در ادامه با خبر انیمیشن ریک اند مورتی فصل ششم همراه فیگار بمانید.

تریلر فصل ششم ریک اند مورتی

فصل ششم ریک اند مورتی

تریلر فصل ششم ریک اند مورتی
تریلر فصل ششم Rick and Morty, تریلر فصل 6 ریک اند مورتی

تریلر فصل 6 ریک اند مورتی

شبکه ادالت سوییم (Adult Swim) اولین تریلر از فصل 6 انیمیشن جذاب و پرطرفدار Rick and Morty را منتشر کرد. در این تریلر می‌توان سکانس‌های درگیری‌های مسلحانه، نبردهای لیزری و رگباری پیرمرد دیوانه و نوه‌اش را دید.

مایکل اوولین، رئیس شبکه ادالت سوییم و Cartoon Network درباره این انیمیشن اظهار کرده است:

ریک اند مورتی بیشتر از یک سریال موفق و واقعا یک پدیده جهانی است. همانطور که برای راه‌اندازی این فصل آماده می‌شویم، به طرفداران راهی منحصر‌به‌فرد ارائه می‌کنیم تا بخشی از این سرگرمی باشند، پس چشمان خود را ببندید.

تریلر فصل ششم ریک اند مورتی
فصل ششم ریک اند مورتی, انیمیشن ریک اند مورتی فصل ششم

طبق آنچه اعلام شده، فیلمنامه فصل 7 این مجموعه نیز در حال نوشتن بوده و قرار است فاصله پخش بین فصول کمتر از گذشته شود. همچنین، قرار است یک انیمه اسپین آف به نام Rick and Morty: The Anime از این مجموعه ساخته شود. در ادامه میتوانید تریلر فصل ششم Rick and Morty را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تریلر فصل ششم ریک اند مورتی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *