یک ایرانی مالک باشگاه چلسی شد ؛ بهداد اقبالی مدیر ایرانی چلسی کیست؟ [+عکس و بیوگرافی]

بهداد اقبالی مالک باشگاه چلسی ، میلیاردر ایرانی که در آمریکا زندگی کرده است، یکی از مالکان جدید باشگاه چلسی پس از رومان آبراموویچ است.

بهداد اقبالی، بیزنس‌من ایرانی ساکن آمریکا یکی از افرادی است که در کنار تاد بولی، هانسیورگ ویس و مارک والتر باشگاه چلسی را اداره می‌کنند. در ادامه با خبر مالک باشگاه چلسی همراه فیگار بمانید.

بهداد اقبالی مالک باشگاه چلسی

باشگاه چلسی بهداد اقبالی

بهداد اقبالی مالک باشگاه چلسی
بهداد اقبالی چلسی, بیوگرافی بهداد اقبالی

بهداد اقبالی چلسی

اقبالی بیش از ۳ میلیارد دلار ثروت دارد و در فهرست ثروتمندترین افراد جهان جایگاه ۸۶۶ را دارد. بر اساس آمار نشریه فوربز بهداد اقبالی دومین ایرانی ثروتمند دنیا پس از پیِر امیدیار، بنیان گذار شرکت ebay است.

بیوگرافی بهداد اقبالی

بهداد اقبالی مالک باشگاه چلسی
باشگاه چلسی بهداد اقبالی, مالک باشگاه چلسی

بهداد اقبالی ۴۶ ساله ساکن لس‌آنجلس آمریکاست و تابعیت آمریکایی دارد. او دارای مدرک لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه برکلی کالیفرنیا است.

اقبالی به همراه ژوزه فیلیسیانو کمپانی سرمایه‌گذاری «کلیرلیک کپیتال» را در سال ۲۰۰۶ تاسیس کرد و از آن زمان بر رشد گسترده این شرکت سهامی خاص از پایگاهش در سانتا مونیکا، کالیفرنیا، نظارت داشته است. این شرکت با سرمایه‌گذاری در زمینه نرم‌افزار، محصولات صنعتی و مصرفی در حدود ۴۳ میلیارد دلار گردش مالی دارد.

اخبار بیشتر

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهداد اقبالی مالک باشگاه چلسی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *