فصل جدید سیمپسون ها راز پیش‌بینی اتفاقات آینده را فاش میکند! [+عکس]

سازندگان انیمیشن The Simpsons می‌گویند که نحوه چگونگی پیش‌بینی اتفاقات آینده در قسمت جدید فصل ۳۴ام این سریال انیمیشنی توضیح داده خواهد داشت.

سیمپسون ها، ساخته مت گرونینگ، از سال ۱۹۸۹ پخش شده است. در ادامه با خبر فاش شدن راز پیشبینی سیمپسون ها همراه فیگار بمانید.

انیمیشن The Simpsons

پیشبینی انیمیشن سیمپسون ها

انیمیشن The Simpsons
پیشبینی انیمیشن سیمپسون ها, فاش شدن راز پیشبینی سیمپسون ها

پیش‌بینی اتفاقات آینده در فصل ۳۴ام انیمیشن سیمپسون ها

از زمان پخش انیمیشن The Simpsons در سال ۱۹۸۹ از شبکه فاکس تا به امروز شاهد ارائه پیش‌بینی‌هایی در این سریال انیمیشنی بودیم که چند سال بعد آن رنگ واقعیت به خود گرفتند و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، نحوه پیش‌بینی اتفاقات آینده در انیمیشن سیمپسون ها توضیح داده خواهد شد.

سیمپسون ها، ساخته مت گرونینگ، از سال ۱۹۸۹ پخش شده است. موفقیت این سریال قرار است با فصل ۳۴ سیمپسون ها در ماه سپتامبر ادامه یابد و به ۷۳۱ قسمت عجیب و غریب این سریال اضافه شود.

انیمیشن The Simpsons
پیشبینی انیمیشن سیمپسون ها, فاش شدن راز پیشبینی سیمپسون ها

 سیمپسون ها تا به امروز موفق به کسب ۳۴ جایزه امی و حتی نامزدی اسکار برای انیمیشن کوتاه «طولانی ترین روز مراقبت» (The Longest Daycare) در سال ۲۰۱۲ شده است.

در حالی که تنها چند هفته به فصل ۳۴ باقی مانده است، مت سلمن، تهیه کننده سریال سیمپسون ها به برخی از ستاره های مهمان ای مجموعه از جمله ملیسا مک کارتی و سیمو لیو، اشاره کرد. او همچنین به یک قسمت مفهومی اشاره کرد که قرار است درباره توانایی های این سریال در پیش بینی وقایع باشد!

اخبار بیشتر

از همراهی شما تا انتهای نوشتار انیمیشن The Simpsons سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *