زمان پخش قسمت‌های جدید فصل 2 سریال Invasion (هجوم 2023) + خلاصه داستان

در این نوشتار با بررسی فصل 1 سریال Invasion نگاهی جامع به فصل 2 سریال Invasion می‌اندازیم. برای اطلاع از زمان پخش فصل 2 سریال Invasion همراه ما باشید.

با بررسی فصل 1 سریال Invasion پایان فصل و هدف کارگردان از انتخاب این پایان مشخص می‌شود. در نوشتار تحلیل فصل 1 سریال Invasion هر سوالی که توسط اثر منحصر به فرد و پیشگامانه +Apple TV “هجوم یا همان Invasion” مطرح می‌شود پاسخ داده می‌شود، همچنین پایان فصل 1 و معنای واقعی آن را بررسی خواهیم کرد.

 تیزر فصل 2 سریال هجوم Invasion بابازی سم نیل و گلشیفته فراهانی توسط Apple TV


در تحلیل سریال هجوم روایت پیچیده سریال در پایان فصل 1 به اوج می‌رسد و چندین نکته کلیدی را برای توضیح باقی می‌گذارد. با تحلیل فصل 1 سریال invasion متوجه می‌شویم که این فصل روی تاثیرات انسان‌ها در برابر تسخیر بیگانگان متمرکز است.

زمان پخش فصل 2 سریال Invasion

 تیزر فصل 2 سریال هجوم
تیزر فصل 2 سریال هجوم

شخصیت‌ های Invasion که در سراسر جهان پراکنده شده‌اند مشمول این تاثیرات هستند. زیرا با پیامدهای روانی و اجتماعی رویدادهای فرازمینی که در اطرافشان رخ می‌دهد سروکار دارند.

با این حال علی رغم صرف زمان برای افزایش سرعت روایت پایان فصل اول تهاجم سایمون کینبرگ حاوی برخی رازهای تکان‌دهنده و عمیق است. نکات پنهان invasion که در ادامه نوشتار فصل 2 سریال Invasion به آن خواهیم پرداخت.

هجوم یک مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی آمریکایی است که توسط سایمون کینبرگ و دیوید ویل ساخته شده است. اولین نمایش آن در +Apple TV در 22 اکتبر 2021 انجام شد. این سریال با واکنش‌های متفاوتی روبرو شده است. در دسامبر 2021 این سریال برای فصل دوم تمدید شد.

با تحلیل Invasion متوجه می‌شویم که داستان invasion تسخیر زمین توسط فرازمینی‌ها را روایت می‌کند که توسط مردم عادی در سراسر جهان دیده می‌شود و همچنین به مسائل اجتماعی و روانی که تهدید بیگانگان موجب آنها شده می‌پردازد.

+Apple TV هرگز ترسی نداشت که به طور واقع‌بینانه و بدون تشریفات با شخصیت‌های اصلی خود برخورد کند. مرگ کلانتر تایسون (سم نیل) در پایان اولین فصل، گواه این ادعاست. با نوشتار فصل 2 سریال Invasion همراه ما باشید.

خلاصه داستان سریال هجوم

خلاصه داستان سریال هجوم
زمان پخش فصل 2 سریال Invasion

فصل 1 Invasion شامل چندین کمان شخصیتی متفاوت و به همان اندازه مهم است که با پیشرفت سریال همگرا می‌شوند. کاسپار (بیلی بارات)، جمیلا (ایندیا براون) و همکلاسی‌هایشان ابتدا در ولز به سر می‌برند و سپس به لندن بازمی‌گردند، زیرا کاسپار متوجه می‌شود که توانایی‌های ذهنی‌اش می‌تواند بیگانگان را نابود کند.

در هر کشور و اقلیم اما اتفاقات متعددی در حال رخ دادن است و خطوط داستانی بسیاری پیگیری می‌شود. علیرغم اینکه این روایت‌های پیچ در پیچ در سراسر قاره‌های جداگانه پخش شده‌اند پایان فصل 1 invasion باعث می شود فاصله بین این شخصیت‌ها رفته رفته کم و کمتر شود.

در خلال فصل اول زندگی‌ها از دست می‌روند، عاشقان قدیمی دوباره به هم می‌پیوندند و دنیا پیش از لحظات پایانی فصل نفس راحتی می‌کشد. در نوشتار فصل 2 سریال Invasion پایان سریال فصل 1 توضیح داده شده است و همچنین نگاهی عمیق به لحظات و رازهای مخفی invasion در پایان فصل خواهیم انداخت و به احتمالات فصل دو نگاه می‌کنیم.

پایان فصل 1 invasion اساسا پایان اولین چرخه تهاجم بیگانه به زمین است. در فصل 1 هجوم و قسمت 10 (مرگ‌ها در سراسر جهان) ابتدا بیگانگان شکست می‌خورند و انواع حیات بیگانگانی که به زمین حمله می‌کنند از بین می‌رود.

در حالی که ژاپن و ارتش ایالات متحده افتخار شکست بیگانگان را به عهده می‌گیرند در واقع این کاسپار است که به تنهایی با توانایی‌های ذهنی خود بیگانگان را متوقف کرده است. انیشا (گلشیفته فراهانی)، لوک (آژی رابرتسون) و سارا مالک (تارا مویدی) همگی موفق می‌شوند از دست شبه‌نظامیان که شکارشان می‌کنند بگریزند و قبل از اینکه لوک به سمت پنجه بیگانه دور انداخته شده کشیده شود و توسط قدرت آن اغوا شود، پناهگاهی پیدا کنند.

میتسوکی در نهایت قبل از رفتن به سفری برای کشف خود با خاطره هیناتا خداحافظی می کند. این در حالی است که ارتش ایالات متحده یک سایت بیگانه آلوده در جنگل‌های آمازون را بررسی می‌کند. با نوشتار فصل 2 سریال Invasion همراه ما باشید.

آیا کاسپار واقعا مرده است؟

زمان پخش فصل 2 سریال Invasion
زمان پخش فصل 2 سریال Invasion

یکی از موضوعات کلیدی در فصل 1 هجوم تولد دوباره است. احمد مالک (فراس نصار) زخم‌هایش بهبود می‌یابد. موجودات بیگانه در سرتاسر سریال بازسازی می‌شوند و شخصیت‌ های invasion روح و روان و روابط خود را ترمیم می‌کنند.

از میان این شخصیت‌ها کاسپار به بهترین وجه ایدئولوژی سریال را نشان می‌دهد. او از نوجوانی که در طول فصل اول Invasion با بیماری صرع سرکوب‌ شده به ناجی نوع بشر تبدیل می‌شود.

کاسپار در پایان فصل 1 هجوم از نظر پزشکی مرده اعلام شد، در حالی که بدن او ممکن است در حال پوسیدن باشد هوشیاری او در پایان مرگ‌ها در سراسر جهان زنده مانده است.

کاسپار با توانایی‌های ماورا الطبیعی‌اش و قدرت‌های ذهنی خود به فرکانس‌های بیگانه ضربه می‌زند و در نهایت به او اجازه می‌دهد تا به ذهن کندوی مشترک بیگانه دسترسی پیدا کند.

خود کاسپار می‌گوید: “من می‌توانم همه آنها را ببینم، می‌توانم همه آنها را احساس کنم”. پیوند کاسپار با ذهن کندو پیوندی دائمی است که نمی‌توان آن را قطع کرد، زیرا مرگ و تولد مجدد او به طور ذاتی با پیوند کل کندو مرتبط است.

وقتی کاسپار همه بیگانگان را می‌کشد خودش می‌میرد و وقتی بیگانگان خود را زنده می‌کنند ذهن و آگاهی کاسپار دوباره متولد می‌شود. در پایان فصل اول هجوم کاسپار از نظر ذهنی وارد صفحه‌ای از واقعیت می‌شود.

جایی که او توانایی‌های روحی پدر هیناتا و همچنین بقای بیگانگان روی زمین را آشکار می‌کند. همانطور که او بار دیگر از طریق چشمان ذهنش کندو می‌بیند. با نوشتار فصل 2 سریال Invasion همراه ما باشید.

جنگل‌های بارانی: بیگانگان چگونه بازگشته‌اند!

زمان پخش فصل 2 سریال Invasion
زمان پخش فصل 2 سریال Invasion

یکی از صحنه‌های گیج‌ کننده‌ در پایان فصل اول هجوم کشف و کاوش ارتش ایالات متحده در یک مکان ناشناخته بیگانه در اعماق جنگل‌های بارانی آمازون است.

سه دانشمند به درون ساختار ماموت قدم می‌گذارند تا غشای غول پیکری را که در طول فضای غار امتداد دارد آشکار کنند. یکی از دانشمندان شجاع غشاء را لمس می‌کند تا همان حرکت موجی شکل را که مشخصه ارتباطات بیگانه در Invasion است آشکار کند و بافت جدیدی را که از زمین به بالا کشیده شده است، رشد دهد.

این صحنه نشان می‌دهد که آرایش نظامی بیگانگان نسبت به زمین به آن ها اجازه می‌دهد تا پس از مرگ با استفاده از منابع طبیعی کره زمین، دوباره احیا شوند.

آنیشا قبلا ثابت کرده است که انگل‌های بیگانه در درون انسان‌ها در “مکان مقدس” رشد می‌کنند. این در حالی است که رویاهای کاسپار و صحنه‌های جنگلی خانواده مالیک نشان می‌دهد که بیگانگان با استفاده از زمین به عنوان منبع انرژی رشد کرده‌اند.

ساختار جنگل‎‌های بارانی شبیه به یک مولد فیزیکی برای ذهن کندو است. بازسازی آن منعکس کننده بیگانگانی است که در سرتاسر جهان در صحنه پایانی Invasion دوباره متولد می شوند. با نوشتار فصل 2 سریال Invasion همراه ما باشید.

سرنخ‌هایی برای فصل دوم

زمان پخش فصل 2 سریال Invasion
زمان پخش فصل 2 سریال Invasion

همانطور که اتمسفر زمین در Invasion در حال سیاه‌شدن و تغییر است، تلاش‌های بیگانگان در حال تغییر شکل زمین عمل می‌کند. نزدیکی مداوم آن‌ها به انسان نیز در پایان فصل 1 اثرات فلج کننده‌ای دارد.

لوک تحت تاثیر بیگانگان

زمان پخش فصل 2 سریال Invasion
زمان پخش فصل 2 سریال Invasion

در حالی که واکنش لوک به مرگ پدرش در ابتدا سرد و گیج‌کننده است پایان فصل هجوم با نشان دادن لوک در جستجوی پنجه بیگانه دور انداخته شده در جنگل، این سردرگمی روایی را اصلاح می‌کند.

لوک به سوی آیتم مرموزی که در فصل 1 Invasion حمل کرده است جذب می‌شود و همانطور که پنجه را نگه داشته است، گره‌های طول موج قبل از اینکه به آسمان نگاه کند و لبخند بزند به سمت او حرکت می‌کنند. این سرنخ‌هایی برای فصل 2 هجوم به ما می‌دهد. با نوشتار زمان پخش فصل 2 سریال Invasion همراه ما باشید.

فینال فصل اول Invasion به چه معناست؟

زمان پخش فصل 2 سریال Invasion
زمان پخش فصل 2 سریال Invasion

پایان فصل 1 هجوم در نهایت پیام کلی سریال در مورد حفظ محیط زیست را آشکار کرد. انکار قدرت‌های کاسپار توسط تروانته، در کنار اعتقاد ثابت ارتش (آنها که بیگانگان را با سلاح‌های هسته‌ای کشتند) غرور نوع بشر را در طول سریال نشان می‌دهد.

آنها با گونه‌ای برتر روبرو می‌شوند. همچنین در مجموعه اصلی +Apple TV به تخریب زمین توسط بشر اشاره شده است، از جمله استفاده از سوخت‌های فسیلی، گرم شدن کره زمین و افزایش جمعیت. با نوشتار فصل 2 سریال Invasion همراه ما باشید.

به این ترتیب پیام واقعی Invasion در فصل 1 این است که تاثیر بیگانگان بر زمین در واقع یک تاثیر مثبت است. احیای کاسپار توسط ذهن کندو همراه با شفای سیاره و کاهش جمعیت جهان، سوالات اکولوژیکی زیادی را در رابطه با تاثیر انسان بر زمین و اینکه چگونه موجودات فضایی در واقع ردپای سوخته محیطی بشریت را در این سیاره پاک می‌کنند، مطرح می‌کند.

در نتیجه بسیاری از عناصر فصل 2 سریال invasion را می‌توان از منظر آگاهی محیطی نگریست و متعاقبا به این موضع اشاره کرد که بشریت باید قبل از شکست بیگانگان تکامل‌یافته‌تر با خود و کره زمین صلح کند.

مخاطبان فصل 1 Invasion کاملا حق داشتند که با بهبودی فوری احمد در اوایل فصل، پس از اینکه پدرسالار مالک بدون آسیب از برخوردی که می‌توانست هر شخصیت دیگری را در سریال را بکشد دور شود، ایراد بگیرند.

با این حال اعترافات احمد در قسمت‌ 8 (Contact) و قسمت 9 (پر از ستاره‌ها) برای رفع این معضلِ روایی بسیار تلاش می‌کند و خود احمد می‌گوید که از حمله احساس ضعف می‌کند و بدون همسرش خواهد مرد. اگرچه توضیح دقیقی برای شفای معجزه آسای او در اوایل سریال نیست.

با این حال بزرگ‌ترین اصلاحیه‌ی داستان Invasion در قسمت 9 (پر از ستاره‌ها) در مورد نحوه مرگ احمد است. اپیزود 9 تهاجم با قاطعیت مشکلات روایی داستان invasion را برطرف می‌کند.

مرگ احمد ممکن است به شخصیت او مقداری اضافه کرده باشد، اما مرگ او که شر واجب برای Invasion بود به بازگشت سریال به لحن اولیه خود که بستر روایت فصل 1 آن را تشکیل داده بود کمک کرد. با نوشتار فصل 2 سریال Invasion همراه ما باشید.

اطلاعات سریال

بازیگران سریال invasion
بازیگران سریال invasion, زمان پخش فصل 2 سریال Invasion

اپل در ژانویه 2019 سفارش ساخت ده قسمت را به سایمون کینبرگ و دیوید ویل داد که این مجموعه را خلق، نویسندگی و تهیه‌ کردند. ددلاین گزارش داد که چاد فیهان برای مدت کوتاهی “از سر ناچاری” وارد سریال شد، اما به زودی سریال را در سپتامبر 2019 ترک کرد.

ددلاین در آگوست 2020 گزارش داد که بازیگران سریال invasion نیل، اندرسون، فراهانی، نصار و کوتسونا همگی بخشی از بازیگران خواهند بود که در بخش عوامل فیلم به آن‌ها اشاره خواهد شد.

در ابتدا قرار بود فیلمبرداری در اواسط سال 2019 با کارگردانی کینبرگ آغاز شود اما به دلیل کار او روی فیلم سینمایی The 355 به تعویق افتاد. بخش‌هایی از سریال در نیویورک و مراکش فیلم‌برداری شده بود و زمانی که تعطیلی مرتبط با ویروس کرونا در اواسط مارس شروع شد، تهیه‌کنندگان در حال آماده‌سازی برای فیلمبرداری در بریتانیا بودند.

وب‌سایت نقدِ Rotten Tomatoes، بر اساس 35 نظر منتقد، 46 درصد تاییدیه را با میانگین امتیاز 5.3/10 گزارش کرده است. اجماع منتقدان این وب‌سایت می‌گوید: “سریال هجوم به آرامی می‌سوزاند، اما به طور ناخواسته اجازه می‌دهد تنش کاملا با سرعت خاموش شود و این امر بینندگان را برای دیدن آخرالزمان بی‌صبر می‌کند”

دانیل فینبرگِ نویسنده برای هالیوود ریپورتر نوشت: “هجوم در 10 قسمت فصل 1 آنقدر ناموفق است که عنوان بهتر برای سریال می‌تواند Evasion (گریز، طفره رفتن) باشد”. او این سریال را در ابتدا سرگرم کننده، سپس آزاردهنده و در نهایت گیج کننده ارزیابی می‌کند. با نوشتار فصل 2 سریال Invasion همراه ما باشید.

بازیگران سریال invasion

تاریخ انتشار فصل دوم سریال هجوم
تاریخ انتشار فصل دوم سریال هجوم
  • گلشیفته فراهانی در نقش انعیشه مالک
  • شامیر اندرسون در نقش تروانته کولپ
  • شیولی کوتسونا در نقش میتسوکی یاماتو
  • فراس نصار در نقش احمد «مانی» مالک
  • عزیز کپکورت در نقش کوچی
  • بیلی بارت در نقش کاسپار مورو
  • آژی رابرتسون در نقش لوک مالیک
  • تارا مویدی در نقش سارا مالک
  • دایسوکه تسوجی در نقش کایتو کاواگوچی
  • سم نیل در نقش کلانتر جان بل تایسون

تاریخ انتشار فصل دوم سریال هجوم

روز پخش فصل 2 سریال هجوم (تک تک قسمت‌ها) در ادامه مشخص شده است. (قسمت 11 تا 20) فصل دو متشکل از ده قسمت است.

  • روز پخش فصل 2 سریال هجوم : هر چهارشنبه

  • زمان پخش قسمت اول فصل 2 هجوم : 23 آگوست – یک شهریور 1402

  • روز پخش فصل 2 هجوم قسمت دوم : 30 آگوست – 8 شهریور

  • زمان پخش قسمت سوم فصل 2 هجوم : 6 سپتامبر – 15 شهریور

  • روز پخش فصل 2 هجوم قسمت چهارم : 13 سپتامبر – 22 شهریور

  • زمان پخش قسمت 5 فصل 2 هجوم : 20 سپتامبر – 29 شهریور

  • روز پخش فصل 2 هجوم قسمت 6 : 27 سپتامبر – 5 مهر

  • زمان پخش قسمت 7 فصل دوم هجوم : 4 اکتبر – 12 مهر

  • روز پخش فصل دوم هجوم قسمت 8 : 11 اکتبر – 19 مهر

  • زمان پخش قسمت نهم فصل دوم هجوم : 18 اکتبر – 26 مهر

  • روز پخش فصل 2 هجوم قسمت 10 : 25 اکتبر – 3 آبان

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *