با خانواده اصلا نبینید: دانلود بهترین فیلم های سینمایی خاص 😈

هنگامی که مسائل عاشقانه و مفاهیم پایداری رابطه به میان می‌آید الگو گرفتن از هر نکته‌ی عاشقانه یکی از مهم‌ترین کارها بین زوجین جوان می‌شود. با نوشتار فیلم هایی که نباید با خانواده ببینید همراه فیگار بمانید.

در کنار دیدن فیلم‌های جدید و ترند مثل بهترین فیلم های سینمایی 2023، یکی از الگوهای جدی که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم، تماشای فیلم های عاشقانه و رمانتیک است. طبق آزمایشات روانشاختی متعدد توسط روانشناسان، مشخص شده است که بیشتر افراد با تماشای یک فیلم خوب عاشقانه بیشتر تحریک می‌شوند تا به کسی علاقه‌مند شوند.

هنگامی که پای عشق و عاشقی و رابطه‌ای پایدار و جدی به میان می آید تماشا و الگو گرفتن از هر چیز عاشقانه هم یکی از رایج‌ترین کارها بین زوجین جوان می شود و یکی از همین الگوها، تماشای فیلم های عاشقانه و رمانتیک است.

فیلم هایی که نباید با خانواده ببینید

بهترین فیلم های سینمایی که نباید با خانواده دیده شوند

به دلیل محتوای بسیار حساس و ناپسندیده‌ی فیلم‌های هیجان انگیز که نباید با خانواده دید، بهتر است این نوع فیلم‌ها را با خانواده‌تان پلی نکنید. در ادامه، برخی از بهترین فیلم‌های هیجان‌انگیز عجیب را معرفی می‌کنیم که بهتر است با خانواده‌تان نبینید:

  • 9 Songs – این فیلم بریتانیایی در سال 2004 اکران شد و دارای صحنه‌های خاص بسیار زیادی است.
  • Love – این فیلم فرانسوی در سال 2015 اکران شد و دارای صحنه‌های خاص بسیار زیادی است.
  • Blue is the Warmest Color – این فیلم فرانسوی در سال 2013 اکران شد و دارای صحنه‌های خاص بسیار زیادی است.
  • American Pie – این فیلم در سال 1999 اکران شد و دارای صحنه‌های خاص زیادی است.
  • Nymphomaniac – این فیلم دانمارکی در سال 2013 اکران شد و دارای صحنه‌های خاص بسیار زیادی است.
  • فیلم‌هایی با محتوای خشونت و تروریسم مثل Zero Dark Thirty و American Sniper.

فهرست فیلم هایی که نباید دید را در لیست زیر در یک نگاه می‌توانید مشاهده کنید:

به طور کلی، فیلم‌هایی که محتوای آن‌ها شامل صحنه‌های خشن، خشونت، زناشویی، نفرت‌انگیز، یا عریانی است، نباید با خانواده ببینید. همچنین فیلم‌هایی که محتوای آن‌ها مستلزم دانش و سن بالاتر هستند، نیز بهتر است با خانواده نبینید.

مقالات مکمل:

عاشقانه فیلم هایی که باید تنها دید

بسیاری از ما عشق به فیلم دیدن را از پدر و مادر خود می‌گیریم. تماشای فیلم با خانواده می‌تواند یک لذت واقعی باشد. در ابتدا موضوع و سبک فیلم‌ها بسته به سلیقه والدین انتخاب می‌‎شوند. تماشای فیلم هایی که باید تنها دید که در ادامه خواهند آمد شدیداً به شما توصیه می‌شود که نبینید اما ما معرفی می‌کنیم تا شاید شما بپرهیزید از شنیدن نامشان حتی!

اصطلاحاً، فیلم‌هایی که با امتیاز سنی R (Restricted) یا NC-17 (No Children Under 17 Admitted) مشخص شده‌اند، از دید خانوادگی معمولاً مناسب نیستند. همچنین برخی فیلم‌هایی که به دلیل موضوعاتی مثل اعتیاد، اختلالات روانی، خودکشی، و حتی جنگ، ممکن است برای برخی اعضای خانواده نامطلوب باشند.

به هر حال، تصمیم نهایی درباره تماشای فیلم با خانواده، به عهده والدین و سن بچه‌ها است و باید با توجه به سن و رشد فردی هر فرد، تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: عاشقانه ترین فیلم های رمانتیک کمدی نتفلیکس [+2023]

فیلم من عاشق هستم

فیلم هایی که نباید با خانواده دید
فیلم هایی که نباید با خانواده دید
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • کارگردان: لوکا گوادانینو

دو دهه پیش «اما» به دنبال مردی به نام «تانکردی ریچی» که از او خاستگاری کرده بود، روسیه را ترک کرد. اکنون او عضو خانوده قدرتمند صنعتی در میلان و همینطور مادر سه فرزند است. اما او چندان از زندگی اش راضی نیست، تا اینکه روزی «انتونیو» سرآشپزی جوان، که همکار پسرش هم هست توجه او را به خودش جلب می کند. طولی نمی کشد که رابطه ای با این مرد جوان اغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های درام تاریخ سینمای جهان

Eyes Wide Shut

فیلم هایی که نباید دید
فیلم هایی که نباید دید

یکی از جنجالی‌ترین و پر معنی‌ترین فیلم‌های استنلی کوبریک همین فیلم است. او در این فیلم به ماجراجویی در مورد یک زوج که به فانتزی های خاصشان با غریبه ها هستند می پردازد و زنان را در راه خانه تعقیب می‌کند. تمامی چیزهایی که از این فیلم نمایش داده می شود، مربوط به ازدواج و روابط خاص ناخوشایند است که ممکن است زوجین پس از دیدنش حس بدی به ازدواج پیدا کنند.

جالب است بدانید که بازیگران اصلی این فیلم یعنی نیکول کیدمن و تام کروز که نقش زن و شوهر را بازی می کردند در دنیای واقعی هم زن و شوهر بودند. اما بعد از اینکه فیلم اکران شد در کمال تعجب از اینکه سال ها در کنار یکدیگر زندگی می‌کردند از هم جدا شدند! همین موضوع باعث شد تا داستان فیلم عجیب و ترسناک تر شود! دلیل اینکه این فیلم در فهرست فیلم هایی که نباید با خانواده ببینیم آمده است این است که اگر این فیلم را با همسرتان نگاه کنید ممکن است دیگر هیچوقت به او اعتماد نکنید.

بیشتر بخوانید: بهترین دیالوگ های فیلم های استنلی کوبریک

برگشت ناپذیر

  • ژانر: رمز آلود و دلهره آور، جرم
  • زبان اصلی: فرانسوی
  • کارگردان: گاسپار نوئه

داستان فیلم در یک روز می‌گذرد. آلکس و مارکوس با دوست خود پیر به یک مهمانی می‌روند در مهمانی آلکس حالش بد می‌شود و از مارکوس و پیر جدا می‌شود تا به خانه برود در راه مترو و در یک زیرگذر خلوت، یک منحرف خاص ابتدا با توسل به زور به او تجاوز می‌کند و سپس او را مورد ضرب و شتم شدید قرار میدهد که باعث میشود آلکس(مونیکا بلوچی) به کما برود. هنگامی که مارکوس متوجه ماجرا می شود، دیوانه وار به دنبال متجاوز آلکس می‌گردد تا این که به همراه پیِر به یک کلوب به نام رکتوم راه می‌‌یابند.

بیشتر بخوانید: نقد فیلم Love ؛ عشق گاسپارنوئه را با چشمان کاملا بسته ببینید

دختر گمشده

فیلم هایی که نباید دید
فیلم هایی که نباید دید
  • عنوان اصلی: Gone Girl
  • محصول: ۲۰۱۴
  • کارگردان: دیوید فینچر
  • بازیگران: رزاموند پایک، بن افلک

فیلم اثری نفس‌گیر و به شدت سرگرم‌کننده و در جزییات دقیق است، اما این مسائل نباید باعث شود که فریب بخورید و آن را با همسرتان تماشا کنید. برعکس چیزی که ممکن است به نظر بیاید اصلا فیلم رمانتیکی نیست. بیشتر به روانشناسی زوج‌ها می‌پردازد و البته نتیجه‌اش هم هولناک است.

این فیلم به مسائلی همچون اختلاف فرهنگی، اقتصادی و خیانت در زندگی زناشویی، رسانه، تأثیر فرایندهای اقتصادی روی زندگی خانوادگی و ظاهرسازی می‌پردازد. این فیلم نمادی است بر ذهن شرطی شده ی انسان و حس خشم و کینه که در نهایت انتقام را به همراه دارد .

دو انسان هر قدر هم عاشق هم باشند هیچگاه از درون یکدیگر خبر ندارند و اصرار بر آگاه شدن از افکار درونی یکدیگر ممکن است عواقب فوق العاده خطرناکی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین شخصیت های فیلم های دیوید فینچر

درهای کشویی

نیچه می‌گوید:

زمان خطی است اما این یعنی اینکه زمان در هر لحظه‌ای از زندگی ممکن است که پیچ و تاب بخورد!

فیلم درهای کشویی، داستان یک زن با بازی گوئینث پالترو است که این زن دو نسخه مختلف از یک واقعیت در زمان را تجربه می کند. نسخه اول وقتی است که به خاطر خیانت نامزدش از قطار جا می ماند و نسخه دوم هم وقتی است که از خیانت نامزدش با خبر می شود و به این واقعیت تلخ واکنش جدی نشان می دهد. هر قسمتی از داستان به وضوح دردهای شخصی را نشان می دهند.

تماشای این فیلم تراژدیک برای بسیاری از افراد سخت است چه برسد به اینکه بخواهید آن را با شریک زندگی یا نامزدشان ببینید. ممکن است دیدن این فیلم زندگی عاطفی زوجین را به شدت به چالش بکشد و اختلافاتی در میان شان آشکار کند. پس توصیه می کنیم از تماشای درهای کشویی هم بپرهیزید.

500 روز سامر

فیلم هایی که نباید ببینیم, فیلم هایی که نباید با شریک زندگیتان ببینید, خیانت فیلم هایی که باید تنها دید, عاشقانه فیلم هایی که باید تنها دید
فیلم هایی که نباید ببینیم
  • عنوان اصلی: Days of Summer 500
  • محصول: 2009
  • کارگردان: مارک وب
  • امتیاز متاکریتیک: 7.7 از 10

یکی از تلخ ترین حقایق زندگی این است که اکثر جدایی‌های عاطفی دو طرفه نیست! در بیشتر اوقات از یک طرف کل ماجرا تمام می‌شود و از طرف دیگر طرف مقابل در تصمیم‌گیری کاملا نادیده گرفته می‌شود و تا مدت‌ها به دنبال خوشبختی بی فرجام که در گذشته رخ داده است به سمت نابودی و گاها تباهی می‌رود. این فیلم شما را با این مشکلات روبرو می‌کند. یکی از فیلم هایی که نباید با شریک زندگیتان ببینید همین فیلم است.

فیلم آب عمیق

  • ژانر: رازآلود و هیجان انگیز
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • کارگردان: آدریان لین

مردی برای جلوگیری از طلاق، به همسرش اجازه می دهد که با مردان دیگر رابطه داشته باشد. هنگامی که معشوقه های همسر او یکی یکی شروع به ناپدید شدن می کنند، این مرد مظنون اصلی این اتفاق می گردد.

نقد فیلم Deep Water ؛ سرکوب لازمه‌ی حیات یک عشق

بهترین فیلم های شبیه آب عمیق 2022

جاده روولوشنری

فیلم هایی که نباید دید, فیلم هایی که نباید تنها دید, فیلم هایی که نباید با خانواده ببینیم
فیلم هایی که نباید تنها دید
  • عنوان اصلی: Revolutionary Road
  • محصول: ۲۰۰۸
  • کارگردان: سام مندس
  • امتیاز متاکریتیک: ۶۹ از ۱۰۰

فرانک از شغلش متنفر است و آپریل هم دلش می‌خواهد حرفه‌اش را به عنوان بازیگر دنبال می‌کرد. آپریل دلش می‌خواهد به پاریس بروند تا بتواند از خانواده حمایت کند تا فرانک شغل موردعلاقه‌اش را پیدا کند. فرانک، اما مردد است و به همین زندگی روزمره و یک رابطه‌ی سطحی با یک منشی جوان تن داده است.

فیلم اقتباسی از رمان ریچارد ییتس است. بازی بازیگران باعث می‌شود چشم از دنیای بصری فیلم برندارید، اما حقیقت این است که شک‌هایی هم در دلتان ایجاد می‌کند که آیا واقعا زوج خوشبختی هستید یا نه. قطعا این فیلم از آن دسته از فیلم هایی که نباید با خانواده ببینیم می‌باشد.

جنگ رزها

در بیشتر روابط، جدایی های عاطفی پر از دردسر و ماجرای های تلخ و فراموش نشدنی هستند و فیلم جنگ رزها هم از این قاعده مستثنا نیست!  در این فیلم مرحله ای جدید از ویرانی های زندگی زناشویی به تصویر کشیده می شود. این فیلم با بازی کارتین ترنر و مایکل داگلاس است که در آن نقش یک زوج با مشکلات فراوان را بازی می کنند و هر کدام سعی دارند که دیگری را بیرون بیندازند. در این جنگ احساس تنفر در میان این زوج روز به روز شدت می یابد تا جایی که حرکات عجیب و غیر عادی از آن ها سر می زند.

معمولا افرادی که مجرد هستند از تماشای فراز و نشیب ها و اتفاقات غیر منتظره ای که در این فیلم رخ می دهد لذت می برند اما افرادی که متاهل هستند و از راز و رمزهای یک زندگی مشترک تجربیات بسیاری کسب کرده اند می دانند که تماشای چنین فیلم هایی چقدر دردناک و سخت است. بنابراین اگر قصد دارید ازدواج کنید، به هیچ وجه این فیلم را تماشا نکنید، چراکه ممکن است نظر شما را تغییر دهد. علاوه بر این ها تماشای این فیلم توسط زوجین می تواند باعث جنگ و جدل هایی مبنی بر اینکه کدام شخصیت داستان درد و رنج بیشتری را تحمل می کند بشود.

دو عاشق

فیلم هایی که نباید ببینیم, فیلم هایی که نباید با شریک زندگیتان ببینید, خیانت فیلم هایی که باید تنها دید, عاشقانه فیلم هایی که باید تنها دید
خیانت فیلم هایی که باید تنها دید
  • عنوان اصلی: Two Lovers
  • محصول: ۲۰۰۸
  • کارگردان: جیمز گری
  • امتیاز متاکریتیک: 7 از 10

برخی از مواقع اتفاقاتی همچون جدایی برخلاف آنچه که می‌خواهیم رخ می‌دهد و باعث می‌شود که این روابط اصلا به خوبی و خوشی تمام نشود. این اتفاق هم برای شخصیت اصلی فیلم دو عاشق یعنی خواکین فینیکس رخ می‌دهد.

بنا به دلایلی که در فیلم خواهید دید هنگامی که حرف از نفر سوم به میان می‌آید توجه خواکین بسیار جلب می‌شود. پایان این داستان بسیار اجتناب ناپذیر و تکان دهنده است که توصیه می‌کنیم این فیلم را جزو خیانت فیلم هایی که باید تنها دید ، قرار دهید.

نزدیک‌تر

فیلم هایی که نباید دید, فیلم هایی که نباید تنها دید, فیلم هایی که نباید با خانواده ببینیم
فیلم هایی که نباید تنها دید
  • عنوان اصلی: Closer
  • محصول: ۲۰۰۴
  • کارگردان: مایک نیکولز
  • امتیاز متاکریتیک: ۶۵ از ۱۰۰

خیانت برای هر رابطه‌ای سم است. در این فیلم چهار بازیگر مربع عاشقانه‌ای را تشکیل می‌دهند که هزینه‌اش آبرو و شادی هر کدام‌شان است. یک اشتباه از سوی یک نفر در یک رابطه همه‌ی افراد را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. حتی مطمئن‌ترین زوج‌ها هم ممکن است دچار لغزش‌های بی‌اعتمادی شوند.

ولنتاین غمگین

فیلم هایی که نباید ببینیم
فیلم هایی که نباید ببینیم
  • عنوان اصلی: Blue Valentine
  • محصول: 2010
  • کارگردان: درک سیانفرانس
  • امتیاز متاکریتیک: 7.3 از 10

نمی‌توان منکر داستان خوب و قوی این فیلم شد! زوج موجود در ساختار روایی این فیلم بلافاصله عاشق یکدیگر می‌شوند و سریعا ازدواج می‌کنند. عشقشان در ابتدای فیلم بسیار پایدار و عمیق به نظر می‌رسد. اما این شور و عشق عمیق پس از مدتی جایش را به سرخوردگی و خستگی می‌دهد.

تصور چنین زندگی و رابطه‌ای برای هر کسی سخت است. ولنتاین غمگین به یکی از بهترین فیلم ها برای درس گرفتن از عشق تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی و تحلیل بهترین فیلم های ژانر دارک

درخشش ابدی یک ذهن بی‌آلایش

 

خیانت فیلم هایی که باید تنها دید
خیانت فیلم هایی که باید تنها دید
  • عنوان اصلی: Eternal Sunshine of the Spotless Mind
  • محصول: ۲۰۰۴
  • کارگردان: میشل گوندری
  • بازیگران: کیت وینسلت، جیم کری
  • امتیاز متاکریتیک: ۸۹ از ۱۰۰

فیلم داستان دو عاشق قدیمی را روایت می‌کند که دو سال با هم در ارتباط بودند و بعد جدا شدند. طبیعی است که دیدن چنین فیلم اندوهگینی و تصور این که ممکن است رابطه به جایی برسد که آدم‌ها بخواهند خاطره‌شان از یکدیگر را فراموش کنند برای یک زوج آزاردهنده خواهد بود. این فیلم عاشقانه فیلم هایی که باید تنها دید را در فضایی متفاوت برای شما دراماتیک می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های فلسفی تاریخ سینما

ام را به نشانه‌ی مرگ بگیر

فیلم هایی که نباید با خانواده ببینید
فیلم هایی که نباید با خانواده ببینید
  • عنوان اصلی: Dial M for Murder
  • محصول: ۱۹۵۴
  • کارگردان: آلفرد هیچکاک
  • بازیگران: گریس کلی، ری میلاند
  • امتیاز متاکریتیک: ۷۵ از ۱۰۰

در مقاله‌ی لوپر تحت عنوان فیلم هایی که پارتنر‌ها نباید با هم ببینند از فیلم «یک جنایت درخشان» (A Perfect Murder) نامبرده شده است. فیلمی که اقتباسی مدرن از شاهکار هیچکاک یعنی ام را به نشانه‌ی مرگ بگیر است.

فیلم هیچکاک هر چند به دلیل اجرای هنرمندانه‌اش در جنایتی که قرار است شکل بگیرد مورد توجه سینمادوستان قرار گرفته، اما واقعیت این جاست که این فیلم هم درباره‌ی خیانت از طرف هم زن و هم مرد است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم هایی که نباید با خانواده ببینید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش‌های متداول

مهم ترین فیلم با موضوع خیانت در تاریخ سینما کدام فیلم است؟

در تاریخ سینما، بسیاری از فیلم‌ها با موضوع خیانت تولید شده‌اند، اما به دلیل وجود نظرات متفاوت در این زمینه، مشخص کردن مهم‌ترین فیلم با موضوع خیانت کاری سخت است. اما فیلم (The Various Types of Betrayal) که در سال 1995 تولید شده، به عنوان یکی از بهترین و برجسته‌ترین فیلم‌های با موضوع خیانت شناخته می‌شود. این فیلم به کارگردانی آنجلونی میشلادی، داستان زندگی یک زوج جوان را به تصویر می‌کشد که با خیانت هم‌دیگر مواجه می‌شوند و تلاش می‌کنند تا با این مشکل بزرگ دست و پنجه نرم کنند. این فیلم با بازی برتلومیو دیاز، جولیت بینوش، و پیتر فالک، در بخش رسانه‌های جهانی نیز مورد توجه و تحسین قرار گرفته است.

مهم‌ترین فیلمی که باید تنها دید کدام فیلم است؟

هشدار برای فیلم‌هایی که به دلیل صحنه‌های خاص بسیار زیاد باید تنها دید، بسیار نادر است و بیشتر به دلیل محتوای خشن و وحشیانه‌ی فیلم‌ها صادر می‌شود. همچنین، اجازه‌ی مشاهده‌ی این فیلم‌ها برخلاف بسیاری از قوانین و مقررات رسمی سینمایی در بسیاری از کشورها به شدت محدود است. در هر صورت، ممکن است برخی از فیلم‌هایی که به دلیل صحنه‌های خاص باید تنها دید، عبارتند از:

  • Demonlover – این فیلم فرانسوی در سال 2002 اکران شد و دارای صحنه‌های خاص و خشونت بسیار زیادی است.
  • Salò, or the 120 Days of Sodom – این فیلم ایتالیایی در سال 1975 اکران شد و دارای صحنه‌های خاص و خشونت بسیار زیادی است که باعث شده است تا در برخی کشورها از جمله ایتالیا و آمریکا ممنوع شود.


One thought on “با خانواده اصلا نبینید: دانلود بهترین فیلم های سینمایی خاص 😈

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *